تاریخ انتشار: دوشنبه 29 مهر 1398 | 09:49 ق.ظ
بیش از ۹ هزار ماموریت اورژانس مرودشت طی نیمه نخست سال ۹۸
بیش از ۹ هزار ماموریت اورژانس مرودشت طی نیمه نخست سال  ۹۸  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت از مرکز پیام و پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ مرودشت به طور سرزده بازدید کرد به گزارش “سلام مرودشت” به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان مرودشت به‌ صورت سرزده از مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی وپایگاه‌ اورژانس ۱۱۵ […]

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت از مرکز پیام و پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ مرودشت به طور سرزده بازدید کرد

به گزارش “سلام مرودشت” به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان مرودشت به‌ صورت سرزده از مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی وپایگاه‌ اورژانس ۱۱۵ شهری شهرستان مرودشت بازدید کرد.


دکتر مجید اکبرزاده گفت: هدف از این بازدید، ارزیابی میزان آمادگی پایگاه های اورژانس و روند جوابگویی مرکزپیام به بیماران نیازمند و چگونگی اعزام آمبولانس بر بالین بیمار می باشد.

همچنین در حاشیه این بازدید سرپرست شبکه بهداشت و درمان مرودشت افزود: امدادگران اورژانس مرودشت در بیش از۹ هزار ماموریت طی نیمه نخست سال ۹۸ حضور پیدا کردند که از ۵۸ هزار و ۱۶۷ تماسی که با مرکز اورژانس ۱۱۵ این شهرستان در طی این بازده زمانی  گرفته شده است، امدادگران این مرکز در ۹هزار و ۸۰ ماموریت حضور داشته اند که از این تعداد ماموریت اعزامی ۲ هزار و ۲۹۰ ماموریت ترافیکی بوده که سهم حوادث ترافیکی درون شهری ۷۶۹ و حوادث ترافیکی جاده ای یک هزار و ۵۲۱ ماموریت بوده است.
اکبرزاده همچنین گفت: در دو هفته پایانی شهریور ۹۸ که سفرهای تابستانی رو به اتمام هست و اوج سفرهای تابستانی می باشد، از ۴ هزار و ۸۵۷  تماسی که با مرکز اورژانس شهرستان مرودشت گرفته شده، امدادگران اورژانس در ۷۶۱ ماموریت حضور پیدا کردند که سهم حوادث ترافیکی جاده ای  ۱۵۵ و حوادث ترافیکی درون شهری ۷۶۹ ماموریت بوده است.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت خاطر نشان شد: از تعداد تماسی که جهت مشاوره پزشکی یا تماس فوریت تکراری که با مرکز اورزانس مرودشت گرفته می شود ولی متاسفانه باز شاهد تماس مزاحمت های تلفنی زیادی با این مرکز می باشیم.
وی اظهار داشت: کار اورژانس کارمشکل و طاقت فرسایی است اما شیرینی آن نجات جان بیماران است که اجر و پاداش عظیمی دارد، اشاره ای به ۹ مورد احیای قلبی تنفسی موفق در نیمه نخست سال۹۸ که سبب حیات دوباره افراد شده است.


دکتر «اکبرزاده» همچنین با تشریح فعالیت پایگاه های اورژانس عنوان کرد: با گسترش شهر و افزایش جمعیت و میزان ترافیک، ایجاد پایگاه های جدید به منظور حفظ متوسط زمان حضور بر بالین بیمار از ضروریات می باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار