تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 اسفند 1402 | 10:33 ق.ظ
تأمین و توزیع بیش از چهارصد هزار تن کود اوره در سطح کشور
تأمین و توزیع بیش از چهارصد هزار تن کود اوره در سطح کشور به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس ؛  حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بیان نمود: از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن ماه، مقدار ۴۳۱۳۵۵ هزار تن کود کشاورزی اوره ( تولیدی پتروشیمی شیراز) به منظور تأمین کود ازته مورد نیاز بخش کشاورزی به مقاصد […]

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس ؛ 

حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بیان نمود:

از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن ماه، مقدار ۴۳۱۳۵۵ هزار تن کود کشاورزی اوره ( تولیدی پتروشیمی شیراز) به منظور تأمین کود ازته مورد نیاز بخش کشاورزی به مقاصد تعیین شده در سطح کشور بارگیری و حمل گردید.او با تاکید بر حمل بیش از چهارصد هزار تن کود کشاورزی اوره در یازده ماه سال جاری در سطح کشور، افزود: این محصول با دارا بودن ۴۶% نیتروژن از کودهای آلی نیتروژن به حساب می آید. به عنوان یک منبع طبیعی هزینه ی تولید بسیار پایینی دارد. محصولی غیر قابل اشتعال است، به همین دلیل ذخیره سازی آن بدون خطر خواهد بود. کاربرد های فراوانی در کشاورزی و دامداری دارد و به دلیل pH خنثی محصولی بی ضرر برای خاک و محصولات به حساب می آید.

وی افزود: کود اوره از آمونیاک بی آب ساخته می شود و امروزه به صورت گرانول نیز در دسترس است. گرانول ها بزرگ تر، سخت تر و مقاوم تر در برابر رطوبت هستند؛ به همین دلیل کاربرد بیشتری دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار