تاریخ انتشار: شنبه 19 اسفند 1402 | 11:13 ق.ظ
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،
گزارش تأمین کود ازته از مبدأ پتروشیمی شیراز به مقصد کارگزاران کرمان
گزارش تأمین کود ازته از مبدأ پتروشیمی شیراز به مقصد کارگزاران کرمان به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس؛ حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از تأمین و توزیع ۲۴۸۳۳ تن کود اوره تولیدی پتروشیمی شیراز به منظور تأمین کود ازته مورد نیاز بخش کشاورزی در استان کرمان در یازده ماه سال جاری خبر […]

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس؛

حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از تأمین و توزیع ۲۴۸۳۳ تن کود اوره تولیدی پتروشیمی شیراز به منظور تأمین کود ازته مورد نیاز بخش کشاورزی در استان کرمان در یازده ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: کود اوره از آمونیاک بی آب ساخته می شود و امروزه به صورت گرانول نیز در دسترس است. گرانول ها بزرگ تر، سخت تر و مقاوم تر در برابر رطوبت هستند؛ به همین دلیل کاربرد بیشتری دارند.

مدیر شعبه ابراز کرد: کاشت و برداشت محصولات کشاورزی منجر به تخلیه خاک از عناصر پرشمار گردیده و مصرف کودهای کشاورزی، در تأمین مواد غذایی موردنیاز گیاه بسیار سودمند خواهد بود.مدیر شعبه فارس در خاتمه گفت: این محصول با دارا بودن ۴۶% نیتروژن از کودهای آلی نیتروژن به حساب می آید. به عنوان یک منبع طبیعی هزینه ی تولید بسیار پایینی دارد. محصولی غیر قابل اشتعال است، به همین دلیل ذخیره سازی آن بدون خطر خواهد بود. کاربرد های فراوانی در کشاورزی و دامداری دارد و به دلیل pH خنثی محصولی بی ضرر برای خاک و محصولات به حساب می آید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار