تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 مهر 1401 | 12:49 ب.ظ
تولید ۱۰ تن گیاه دارویی رزماری در مرودشت
تولید ۱۰  تن گیاه دارویی رزماری در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از کاشت و برداشت پنج هکتار گیاه دارویی رزماری در این شهرستان خبرداد و گفت: پیش بینی می شود، ده تن محصول از پنج هکتار زمین زراعی در این شهرستان تولید و روانه بازار شود. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از کاشت و برداشت پنج هکتار گیاه دارویی رزماری در این شهرستان خبرداد و گفت: پیش بینی می شود، ده تن محصول از پنج هکتار زمین زراعی در این شهرستان تولید و روانه بازار شود.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان تصریح کرد: این گیاه اوایل خرداد کشت شده است و برداشت آن از  اوایل مهر ماه آغاز شده است وتا اواسط همین ماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این مزارع با  آبیاری نواری آبیاری می‌شوند، تصریح کرد: کشت این گیاه دارویی با توجه به نیاز آبی کم، داشتن مقاومت بالا به گرما و سرما، در شرایط آب و هوایی گرم و نسبتاً خشک، مقاومت به خشکی و متحمل به دمای بالا می‌تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای گیاهان پر آب در منطقه باشد.

امیریان اضافه کرد: محصول تولیدی به شرکت های فرآوری و بسته بندی و مراکز فروش عمده به فروش می رسد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار