تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 تیر 1399 | 11:33 ق.ظ
آغاز فرایند فعالیت تالارهای عروسی با حداکثر یک سوم ظرفیت
آغاز فرایند فعالیت تالارهای عروسی با حداکثر یک سوم ظرفیت به گزارش سلام مرودشت  فرماندار شهرستان مرودشت در نخستین‌جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۹۹ گفت: مهم ترین اولویت و دغدغه های ما در کمیته برنامه ریزی شهرستان در حوزه تامین اعتبارات از ۳ درصد نفت به ترتیب : تامین آب شرب سالم ، بهداشت عمومی و راهها است. رهام پیکری افزود: بیشترین بار مشکل […]

به گزارش سلام مرودشت  فرماندار شهرستان مرودشت در نخستین‌جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۹۹ گفت: مهم ترین اولویت و دغدغه های ما در کمیته برنامه ریزی شهرستان در حوزه تامین اعتبارات از ۳ درصد نفت به ترتیب : تامین آب شرب سالم ، بهداشت عمومی و راهها است.

رهام پیکری افزود: بیشترین بار مشکل ما در مرودشت، تامین آب شرب این شهر است. متاسفانه شبکه انتقال آب در این شهر عمری به درازای ۳۰ تا ۴۰ سال دارد که عمدتا فرسوده شده و بیش از ۴۰ درصد آب بخاطر همین فرسودگی شبکه پِرت می شود.

رئیس شورای اداری شهرستان مرودشت بیان کرد: روزانه افزون بر ۵۰ هزار متر مکعب آب از حوزه سددرودزن روانه شهر مرودشت می شود که متاسفانه ۲۰ هزار متر مکعب آن جذب زمین‌ می شود.
پیکری افزود: توسعه شهر مرودشت خارج از ضوابط شهرسازی است که بصورت خودجوش و خارج از قوانین و ماده ۱۰۱ مالکان زمین های خودشان را تفکیک‌ و اقدام به فروش می کنند و هیچگونه مطالعات شهری نیز صورت نمی گیرد و همین امر باعث ساخت و سازهای غیرقانونی و خارج از عرف می شود که در این راستا نیز بار سنگینی بر دوش مدیریت شهری و آب و فاضلاب به وجود می آورند.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان ادامه داد: از سال گذشته بیش از ۳ هزار انشعاب به شهر مرودشت اضافه شده‌ بدون اینکه متراژی آب به سرانه شهر افزوده شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشتتصریح کرد: سال گذشته مجموع ۵۰ هزار انشعاب در مرودشت از ظرفیت آب استفاده می کردند اما امسال این ظرفیت به ۶۲ هزار انشعاب رسیده است و این نشان‌می دهد که ما ۱۲ هزار متر مکعب آب کم داریم و ناچاریم، هم در مصرف آب صرفه جویی کنیم و هم‌ جیره بندی را لحاظ کنیم.
فرماندار در بحث بهداشت گفت: بودجه های بسیار خوبی را از محل اعتبارات ۳درصد نفت دریافت کردیم که در دو بخش کامفیروز خانه های بهداشت را آماده،تجهیز و راه اندازی کردیم و هم اکنون نیز عملیات ساخت و ساز خانه های بهداشت در شهرستان در حال انجام است.

رئیس شورای بهداشت شهرستان مرودشت: با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در شهرستان، اماکن عمومی و تالارها می توانند حداکثر با یک سوم ظرفیت فعالیت خودشان را از سر بگیرند.

فرماندار مرودشت افزود: در بندهایی از پروتکل های بهداشتی خواسته شده باید فاصله اجتماعی رعایت شود و “هر خانواده باید با هم سر یک‌ میز بنشینند” تا منشور پروتکل های مدنظر رعایت حداکثری شود.

رئیس شورای تامین شهرستان تاکید کرد: میزبان( خانواده عروس و دادماد) باید مدعوین خود را لیست کرده و یک نسخه از لیست شماره های همراه را در اختیار شبکه یهداشت و درمان و نسخه دیگر را در اختیار مالکان تالارها قرار دهند که اگر خدای ناکرده کسی در آن مراسم به ویروس_کرونا مبتلا بود بتوانیم به خوبی رصد و پایش کنیم./ روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار