تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 فروردین 1399 | 10:05 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: مهلت سه ماهه بدهی واحدهای تولیدی خسارت دیده از کرونا در مرودشت
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: مهلت سه ماهه بدهی واحدهای تولیدی خسارت دیده از کرونا در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: واحدهای تولیدی که به صورت مستقیم از بیماری کرونا متضرر شده اند، شناسایی و بدهی آنان تا سه ماه استمهال می شود. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی افزود: بر اساس نامه سرپرست وزارت جهاد کشاورزی این واحد ها شامل مراکز تولید و عرضه نهاده ها، محصولات و فرآورده […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: واحدهای تولیدی که به صورت مستقیم از بیماری کرونا متضرر شده اند، شناسایی و بدهی آنان تا سه ماه استمهال می شود.
به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی افزود: بر اساس نامه سرپرست وزارت جهاد کشاورزی این واحد ها شامل مراکز تولید و عرضه نهاده ها، محصولات و فرآورده های کشاورزی، مراکز تولید و عرضه شیلات آبزیان ماهیان زینتی، مراکز تولید انواع گل و گیاهان زینتی، مراکز بازرگانی، خرید و فروش محصولات و فرآورد های کشاورزی، فرآوری و بسته بندی محصولات تازه گلخانه و کشاورزی، میوه و سبزیجات و خشکبار، حمل و نقل و… هستند.
رحیمی با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بازار، بسیاری از واحد های تولیدی تحت تاثیر قرار گرفته اند، تصریح کرد: تولید در این واحد‌های تولیدی در ماه‌های آتی نیز به دلیل مقرون به صرفه نبودن متوقف و به صفر خواهد رسید.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال برآورد میزان خسارت و شناسایی واحد های خسارت دیده هستیم، یادآور شد: از واحدهای مختلف که به صورت مستقیم از شیوع ویروس کرونا خسارت دیده اند ، تقاضا می شود در اولین فرصت نام واحد تولیدی و میزان بدهی خود را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اعلام کنند./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار