تاریخ انتشار: جمعه 1 فروردین 1399 | 08:11 ق.ظ
پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز
پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به گزارش سلام مرودشت ، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت : باسمه تعالی بهار فصل زایش دوباره طبیعت و جلوه گاه قدرت ایزد توانا و نوروز سرآغاز نو شدن و شکوفایی است. نوروز با تجدید حیات طبیعت، جهان را به سمت زیبایی، شکوفایی، پویایی و بالندگی فرامی خواند و این پیام […]

به گزارش سلام مرودشت ، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت :

باسمه تعالی
بهار فصل زایش دوباره طبیعت و جلوه گاه قدرت ایزد توانا و نوروز سرآغاز نو شدن و شکوفایی است. نوروز با تجدید حیات طبیعت، جهان را به سمت زیبایی، شکوفایی، پویایی و بالندگی فرامی خواند و این پیام را در گوش عالمیان طنین انداز می‌کند که سختی ها و مشکلات با امید و پشتکار به پایان می رسند و جای خود را به روشنایی، گشایش و طراوت می دهند. سالی که گذشت، سرشار از لحظات تاریخی و ماندگار بود از جمله مشارکت باشکوه مردم عزیز در جای جای ایران اسلامی و همچنین در شهرستان مرودشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی.
اگرچه در روزهای پایانی سالی که گذشت، شیوع ویروس کرونا کام همگی ما را تلخ کرد اما قطعا در سایه توجهات خداوند و با همدلی، وحدت و تلاش خواهیم توانست این کابوس جهانی را پشت سرگذاشته و بار دیگر شادی و نشاط را به جامعه بازگردانیم.
اینک و در آغاز سال جدید باید از پزشکان، پرستاران و کلیه دست اندرکاران پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که با شجاعت و فداکاری جلوه های بدیعی از ایثار و نوع دوستی را در نقطه نقطه میهن بزرگ اسلامی خلق کردند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.
اینجانب بر خود لازم میدانم آغاز سال نو، فرارسیدن بهار طبیعت  و عید باستانی نوروز را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، کلیه دولتمردان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد ملت قدرشناس ایران اسلامی و بخصوص خانواده های معظم و معزز شهدا، ایثارگران و مردم شریف و عزیز شهرستان مرودشت تبریک و تهنیت و شادباش عرض نموده و برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می‌نمایم.
رهام پیکری_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار