تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 10:53 ق.ظ
کشف قطعه‌ای از یک ستون تاریخی در مرودشت
کشف قطعه‌ای از یک ستون تاریخی در مرودشت فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در استان فارس از کشف قطعه‌ای از یک ستون سنگی تاریخی در روستای “خلف طاهونه” آن شهرستان خبرداد. سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” توضیح داد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی خود در روستای “خلف طاهونه” اقدام به نگهداری اشیاء عتیقه می کند که موضوع به صورت ویژه […]

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در استان فارس از کشف قطعه‌ای از یک ستون سنگی تاریخی در روستای “خلف طاهونه” آن شهرستان خبرداد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” توضیح داد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی خود در روستای “خلف طاهونه” اقدام به نگهداری اشیاء عتیقه می کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و یگان حفاظت قرار گرفت.

به گزارش سلام مرودشت زراعتیان افزود : مأموران پاسگاه انتظامی “سیوند” با همکاری مأموران یگان حفاظت میراث فرهنگی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل فرد مذکور، یک قطعه شال ستون سنگی تاریخی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه سنگ تاریخی کشف شده تحویل مرجع قضائی شد، اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی در خصوص سابقه تاریخی اشیاء مکشوفه توسط کارشناسان اداره میراث فرهنگی در دست بررسی است./پلیس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار