تاریخ انتشار: سه شنبه 13 تیر 1402 | 23:50 ب.ظ
برگزاری جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران در پی قطعی آب مرودشت
برگزاری جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران در پی قطعی آب مرودشت در پی کمبود آب شرب در چند نقطه شهر مرودشت جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران با حضور فرماندار ویژه شهرستان مرودشت برگزار شد.

به‌گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت در پی کمبود آب شرب در چند نقطه شهر مرودشت جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران به ریاست فرماندار ویژه شهرستان مرودشت برگزار شد.

اسماعیل خوشبخت در این جلسه با بیان اینکه درپی شکستگی هر دو خط لوله اصلی انتقال آب شرب به مرودشت از سد درودزن، نزدیک به چهل و هشت ساعت انتقال آب به شهر مرودشت از سد درودزن کاملاً متوقف شد گفت: در دقایق نخست حادثه با هماهنگی با ستاد مدیریت بحران استان، ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل جلسه داده و تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی برای ترمیم و تعویض خطوط آب و رفع مشکل سریعاً حاضر شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکل رفع شد.

فرماندار ویژه مرودشت ادامه داد: از ساعت بیست و سه روز یکشنبه خط لوله ترمیم و از ساعت سه بامداد روز بعد، آب در خطوط لوله جریان یافت.

خوشبخت بیان کرد: بدلیل قطع کامل آب و خالی شدن تمام شبکه های انتقال و توزیع آب در سطح شهر مرودشت، فرآیند رسیدن آب به تمام نقاط شهر اندکی زمان‌بر است که البته تا رسیدن آب تا آخرین نقطه، با استفاده از روش‌های جایگزین تلاش داریم آبرسانی به این مناطق را انجام دهیم.

او افزود: چاه‌های آب شرب ذخیره، در مدار استفاده قرار گرفته و علاوه‌برآن تعداد دوازده تانکر در نقاطی که با مشکل کمبود آب شرب مواجه‌اند آب‌رسانی را انجام می‌دهند و اقدام به پر کردن مخازن آب منازل مسکونی می‌نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با تقدیر از صبر و شکیبایی مردم شریف شهر مرودشت تأکید کرد: از هر ظرفیت، امکانات و نیروی ممکن در سطح استان و شهرستان برای ترمیم خطوط و آب‌رسانی به همشهریان عزیز استفاده‌شده است و به امید خداوند به‌زودی و با رسیدن آب به تمام نقاط، مشکل کمبود آب شرب به‌صورت کامل رفع می‌شود.

او گفت: در چند نقطه مانند شهرک بهارستان و بخش‌هایی از شهرک فرهنگیان، خیابان طالقانی و مدرس مشکل کمبود آب شرب وجود دارد که با استفاده از چاه‌های ذخیره آب شرب و آب‌رسانی سیار، تلاش داریم مشکل کمبود آب را تا رسیدن آب به تمام نقاط رفع کنیم.

رئیس شورای تأمین شهرستان مرودشت با بیان این‌که متأسفانه برخی اخبار نادرست که عامدانه یا غیر عامدانه منتشر می‌شوند بر میزان نگرانی مردم می‌افزایند گفت: اخبار نادرستی مانند شکستن مجدد خط لوله و یا مسائل این‌گونه، کاملاً کذب و نادرست بوده و کمبود آب شرب تنها بدلیل خالی شدن خطوط انتقال و شبکه آب‌رسانی به مدت چهل و هشت ساعت و زمان بر بودن رسیدن آب به تمام نقاط شهر مرودشت است لذا به‌منظور جلوگیری از انتشار اخبار نادرست، انتظار میرود همشهریان عزیز، اخبار را تنها از ستاد مدیریت بحران شهرستان، و از طریق مراجع ذیربط و روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت دنبال نمایند.

خوشبخت در پایان با قدردانی دوباره از صبر و شکیبایی ارزشمند مردم شریف و عزیز مرودشت گفت: تمامی مدیران و رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی و بدون استراحت از تمام توان در جهت رفع مشکل استفاده نموده و در حال کمک و همکاری هستند و بعنوان خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف شهرستان مرودشت شایسته قدردانی هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار