تاریخ انتشار: شنبه 4 آبان 1398 | 14:40 ب.ظ
فرماندار ویژه مرودشت : برخورد جدی با اقدامات غیرقانونی انتخاباتی در فضای مجازی
فرماندار ویژه مرودشت : برخورد جدی با اقدامات غیرقانونی انتخاباتی در فضای مجازی معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت تاکید کرد: برخورد جدی با اقدامات غیرقانونی انتخاباتی در فضای مجازی پیکری: برای ما فقط سلامت و امنیت انتخابات مهم است. به گزارش”سلام مرودشت ”  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان که در جلسه شورای اداری بخش کامفیروز شمالی سخن می‌گفت […]

معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت تاکید کرد: برخورد جدی با اقدامات غیرقانونی انتخاباتی در فضای مجازی

پیکری: برای ما فقط سلامت و امنیت انتخابات مهم است.
به گزارش”سلام مرودشت ”  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان که در جلسه شورای اداری بخش کامفیروز شمالی سخن می‌گفت با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری گفت: آنچه اهمیت جدی دارد مشارکت مردم در انتخابات است و همه ما وظیفه داریم فضا را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مرودشت افزود: ۴ اصل مشارکت حداکثری، قانونمداری، اصل بی‌طرفی و تفکیک وظایف مهم ترین اصول برگزاری انتخابات هستند.

وی افزود: برای وزارت کشور و ما در فرمانداری که مجری برگزاری انتخابات هستیم آنچه مهم است رعایت و اجرای قانون انتخابات است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت با تاکید بر اینکه هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بدون هیچگونه جانبداری از کاندیدا یا جناحی خاص باید در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کنند گفت: هیچ کدام از این هیئت های سه گانه نباید در کار دیگری دخالت کنند و منظور از تفکیک وظایف همین اصل مهم است .


وی اذعان داشت: بخشداری باید در تشکیل هیئت اجرایی از تمام اقشار استفاده کند و اهتمام خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن بگذارد.

رئیس شورای تامین شهرستان با انتقاد از برخی فعالیت‌های مسموم در فضای مجازی و همچنین تبلیغات زودهنگام بعضی از کاندیداها گفت: فضای مجازی را کنترل خواهیم کرد و به زودی خواهید دید که با هر شخصی که با مطالب خود در فضای مجازی باعث لطمه به نظام و توهین به دیگر کاندیداها شود و نظم و امنیت انتخابات را هدف قرار دهد برخورد جدی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برای ان دسته از نامزدهای انتخابات که تبلیغات زودهنگام کرده و در مناطق مختلف شهرستان اقدامات انتخاباتی می کنند پرونده تشکیل داده ایم که این پرونده‌ها به شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی که به ریاست آقای دکتر فاتحی رئیس محترم دادگستری تشکیل شده است ارجاع میشود و این پرونده ها در بررسی صلاحیت نامزدها بسیار موثرند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار