تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 | 12:27 ب.ظ
اجرای مانور نظارت بر توزیع نهاده های کشاورزی و پلمب فروشگاه های متخلف در شهرستان داراب استان فارس
اجرای مانور نظارت بر توزیع نهاده های کشاورزی و پلمب فروشگاه های متخلف در شهرستان داراب استان فارس به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس؛ حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بیان نمود: در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان داراب مانور نظارت بر توزیع کود، سم و بذر در فروشگاه‌های نهاده‌های کشاورزی و کلینیک‌های گیاه پزشکی اجرا […]

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس؛

حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بیان نمود:

در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان داراب مانور نظارت بر توزیع کود، سم و بذر در فروشگاه‌های نهاده‌های کشاورزی و کلینیک‌های گیاه پزشکی اجرا گردید.

ابراهیمی زاده تصریح کرد: این مانور با همکاری بازرسی اکیپ نظارت بر نهاده‌های کشاورزی متشکل از مدیریت حفظ نباتات استان، مدیریت جهاد کشاورزی داراب، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی داراب، حراست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، موسسه آب و خاک استان، سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان از فروشگاه‌های نهاده های کشاورزی شهرستان داراب انجام شد.

وی بیان نمود: در این مانور ۱۰ فروشگاه غیرمجاز پلمب، ۲۰ فروشگاه متخلف جریمه و یک تن سم و کود تقلبی و غیرمجاز کشف و ضبط گردید.

مدیر شعبه با بیان خبر فوق افزود: به کشاورزان توصیه می‌گردد نهاده‌های کشاورزی خود را از فروشگاه‌های مجاز با نسخه گیاهپزشکی تهیه نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار