تاریخ انتشار: یکشنبه 25 فروردین 1392 | 12:41 ب.ظ
برای همیشه خاموش !!!!!
برای همیشه خاموش !!!!! برگزاری مراسم یادبود”محسن پودنکی”در شهرستان مرودشت  رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت: برای بزرگداشت یاد و خاطره “محسن پودنکی” قهرمان سابق کشتی فرنگی کشور و استان فارس مراسم یادبودی توسط هیئت کشتی استان در شهرستان مرودشت برگزار می شود. زین العابدین عرب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراسم یادبود” محسن پودنکی”دوشنبه ۲۶ فروردین […]
برگزاری مراسم یادبود”محسن پودنکی”در شهرستان مرودشت
 رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت: برای بزرگداشت یاد و خاطره “محسن پودنکی” قهرمان سابق کشتی فرنگی کشور و استان فارس مراسم یادبودی توسط هیئت کشتی استان در شهرستان مرودشت برگزار می شود.

زین العابدین عرب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراسم یادبود” محسن پودنکی”دوشنبه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۴ عصر در مسجد رسول شهرستان مرودشت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هیئت کشتی استان فارس از کلیه مسئولان فدراسیون و قهرمانان کشوری و استانی دعوت کرده است تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

“محسن پودنکی” متولد سال ۱۳۵۶ در شهرستان مرودشت بود که سالیانی متوالی در رشته کشتی در استان فارس فعالیت می کرد و از این استان به عضویت تیم ملی درآمد.

پودنکی تا هفت سال قبل، عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن ۷۴ کیلوگرم بوده و در جام جهانی ۲۰۰۵ به همراه تیم ملی کشتی فرنگی ایران عنوان سوم جهان را به دست آورد.

حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های امیدهای جهان نیز در کارنامه او که بیش از ۱۰ سال عضو تیم ملی در رده‌های سنی مختلف بود، ثبت شده است.

“محسن پودنکی” سرانجام ۱۸ فروردین ماه سال جاری بعد از تحمل ماهها درد و سختی به دلیل ضایعه مغزی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار