تاریخ انتشار: سه شنبه 27 فروردین 1392 | 12:39 ب.ظ
اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی تعیین شدند
اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی تعیین شدند در نخستین نشست معتمدین هیئت های اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مرودشت، اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تعیین شدند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت سید یدالله حسینی در این جلسه که با حضور جمعی از معتمدین ودر سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اعلام داشت: با برگزاری نشست […]

  • در نخستین نشست معتمدین هیئت های اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مرودشت، اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تعیین شدند.
  • به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت سید یدالله حسینی در این جلسه که با حضور جمعی از معتمدین ودر سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اعلام داشت: با برگزاری نشست معتمدین شهرستان، اعضای ۸ نفره اصلی هیئت اجرایی و ۵ نفر علی البدل چهارمین دوره انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا با رای این معتمدین انتخاب شده اند.

    در این نشست پس از انجام رای گیری از بین ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان، آقایان حمدالله رزمی،سیاوش رشیدی مقدم،نوازالله زارع،امیر علی منفرد،سید معین موسوی،سید ابراهیم حسینی،فریدون اکبر زاده ومحمود دهقانپور به عنوان اعضای اصلی وآقایان بهمن خادم،کریم قاسمی،سید حسن دهقانیان،سید محمود سجادیان به عنوان اعضای علی البدل ستاد اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر مرودشت انتخاب شدند.

    فرماندار مرودشت انتخابات پیش رو را برای دوستان و دشمنان نظام بسیار حساس ذکر کرد و گفت: با توجه به تحریم های غیرقانونی اعمال شده بر ایران و یاوه گویی مقامات و رسانه های غربی که با هدف ترغیب مردم در جهت عدم شرکت در انتخابات انجام می شود؛ مردم ایران اسلامی این بار هم با حضور پرشکوه خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زدوبار دیگر اقتدار وانسجام خودشان را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

    رییس ستاد انتخابات شهرستان مرودشت اراده وتجلی حضور مردم را در تمامی صحنه ها تعیین کننده واساسی دانست واضافه کرد:امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده و این حماسه سیاسی با تجلی حضور مردم در پای صندوق های رای محقق خواهد شد که در همین راستا وبرای حضور یکپارچه وحداکثری نیازمند ایجاد زیر ساخت های لازم می باشد.

    وی، با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی دینی و مبتنی بر آراء مردم است، افزود: هیئت های اجرایی که برگزاری انتخابات را برعهده دارند از متن مردم هستند و در حقیقت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی توسط مردم برگزار می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار