تاریخ انتشار: دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 | 12:28 ب.ظ
مصاحبه اختصاصی سایت سلام مرودشت با حاج محمد رضا شیروانی
مصاحبه اختصاصی سایت سلام مرودشت با حاج محمد رضا شیروانی در آستانه روز شوراها به سراغ آقای حاج محمدرضا شیروانی مسئول محترم یاوران شورا منطقه ۸رفتیم تا با ایشان گفت وگویی در این زمینه داشته باشیم. جناب آقای شیروانی  سلام علیکم سلام علیکم  در آستانه  روز شوراها قرار داریم لطفا با تشریح فعالیت شوراها و نقش یاوران شورا مطالبی را بیان فرمایید. روز نهم اردیبهشت […]

DCF compatable JPEG Img

در آستانه روز شوراها به سراغ آقای حاج محمدرضا شیروانی مسئول محترم یاوران شورا منطقه ۸رفتیم تا با ایشان گفت وگویی در این زمینه داشته باشیم.

جناب آقای شیروانی  سلام علیکم

سلام علیکم

 در آستانه  روز شوراها قرار داریم لطفا با تشریح فعالیت شوراها و نقش یاوران شورا مطالبی را بیان فرمایید.

روز نهم اردیبهشت ماه روز شورا را به همه ی مردم عزیز ،شوراهای محترم شهرستان و روستاها تبریک عرض می نماییم از

سال۱۳۸۳منطقه ۸طی حکمی از سوی شورای شهر منصوب شده و طی این مدت بیش از ۳۰۰۰مورد پیگیری و مکاتبه امور

اجتماعی ،فرهنگی ،عمرانی و…مردم عزیز و بزرگوار را با اقدامات مختلف شهرستان ،ادارات کل و استانداری داشته ام .

جناب آقای شیروانی به نظر میرسد شما با فعالیت در زمینه یاوران  شورا نه تنها با شهرداری بلکه با ادارات مختلف نیز مکاتبه داشته اید دلیل این موضوع را در چه می دانید؟

خدمتگذاری بی چون چرا به مردم از افتخارات این جانب است و حتی در ایام تعطیل و حتی ساعات غیر اداری نیز بی منت در خدمت مردم بوده ام .

با خبر شدیم شما در دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر وروستا موفق به ثبت نام نشده اید آیا این خبررا تایید می کنید؟دلیل این تصمیم ناگهانی چیست؟

بلی،تقدیر این گونه رقم خورد با توجه به تغییر قانون ثبت نام شوراها و شرط مدرک تحصیلی این جانب به دلیل عدم ارائه چند واحد درسی موفق به اخذ گواهی فارغ التحصیلی نگرده ام.

با توجه به پیش بینی هاو نظرات مردم از رای بالای شما خبر می داد نظر شما چیست؟

 لطف خدا  شامل حالمان شده و محبت مردم و خدمت شبانه روزی مردم و قدر شناسی مردم بزرگوار حمایت آنان نشانه ی قدرشناسی آنان بوده این درسی برای خودم و همه ی مسئولین دلسوز می باشد.

جناب آقای شیروانی آیا از این موضوع (عدم ثبت نام)ناراحت نشدید؟

باتوجه به اینکه هدف این جانب چه در شورا و چه در غیر شورا رضای خدا و خدمتگذاری به مردم بوده است ،نماز شکر به جا آوردم و یقینا مصلحت خداوند بوده که بنده در جای دیگری در خدمت مردم باشم.

پیشنهاد شما در مورد انتخابات آتی چیست ؟چه نتیجه ای را پیش بینی می کنید؟

نظر به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده اند مردم حماسه عظیم را خلق می کنند و پیش بینی این جانب هم حضوری حماسی در پای صندوق های رای خواهد بود.

آیا برای همین انتخابات آتی برنامه ای دارید؟یعنی از شخص خاصی حمایت می کنید؟

بنده  یقینا با توجه به فرمایشاتن مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی با تمام توان خواهم کوشید در مورد حمایت از کاندیدها بنده کمتر از آنم که بخواهم برای مردم تعیین تکلیف نمایم و مردم خود با توجه به بیداری و آگاهی که داشته اند و دارند با معیارها وشاخصها کاندیداهای اصلح را انتخاب خواهند نمود.

آقای حاجی با توجه به مراجعه اکثریت کاندیدای های محترم شورا به شما از اولین ساعات شنیدن این خبر و پرسیدن رمز موفقیت شما ،رمز موفقیت و محبوبیت خود را در چه می دانید ؟

حقیر از سال های دور با خانواده مرحوم حاج جلیل رشیدی نماینده فقید شهرمان انس والفت داشته ام و این کلام حاج جلیل را هرگز فراموش نخواهم کردکه می گفت:«مردم ولی نعمت ما هستند »ونظر حقیر این است که هرکس برای مردم نوکری نماید

آنان نیز قدر شناس بوده و پاسخ لازم را در مقاطع مختلف خواهندداد.

در پایان اگر حرف خاصی دارید با مردم و مخاطبین سایت سلام مرودشت بیان فرمایید؟

این جانب در این برهه خاص از مردم بزرگوار دعوت به حضور پرشور در صحنه دارم و مطمئن باشیند که محمدرضا شیروانی هیچ گاه آنان را تنها نخواهد گذاشت و همچون گذشته ۲۴ساعت نوکری خود را برای آنان ادامه خواهد داد.از شما وسایت سلام مرودشت که این وقت را در خدمت من گذاشتید .ممنونم

والسلام

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار