تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 آذر 1399 | 14:17 ب.ظ
پایان دی ماه آخرین مهلت بیمه محصولات زراعی
پایان دی ماه آخرین مهلت بیمه محصولات زراعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت در ستاد بیمه محصولات کشاورزی مرودشت با بیان اینکه بهره برداران زراعی و باغی تا پایان دی ماه مهلت دارند نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند، افزود: سه دفتر بیمه محصولات در بخش مرکزی، رامجرد و کامفیروزدر مدت زمان باقی مانده آماده پذیرش بیمه محصولات مختلف کشاورزی هستند. به […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت در ستاد بیمه محصولات کشاورزی مرودشت با بیان اینکه بهره برداران زراعی و باغی تا پایان دی ماه مهلت دارند نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند، افزود: سه دفتر بیمه محصولات در بخش مرکزی، رامجرد و کامفیروزدر مدت زمان باقی مانده آماده پذیرش بیمه محصولات مختلف کشاورزی هستند.

به گزارش سلام مرودشت عزیز رحیمی افزود: مدت زمان بیمه محصولات تازمانی است که خسارت حادث نشده است و پس از وقوع اولین خسارت امکان بیمه محصولات وجود ندارد.
رحیمی خاطر نشان کرد: می‌طلبد بهره ‌برداران بخش کشاورزی ضمن استقبال از بیمه محصولات زراعی،باغی و دامی زمینه کاهش ریسک و انتقال آن به پوشش بیمه‌ای را فراهم و در صورت بروز خسارت از غرامت‌های پرداختی همچنین در صورت عدم بروز از تخفیف سال‌های بعدی بهره ‌مند شوند.
وی با بیان اینکه بیمه محصولات کشاورزی از اهرم‌‌های حمایت دولت از بخش کشاورزی است که به ایجاد اطمینان، کاهش و انتقال خسارت از بهره‌برداران در زمان بروز عوامل خطر کمک می‌کند، یادآور شد: بیمه محصولات کشاورزی تنها راه حمایت دولت از خسارت‌های بخش کشاورزی است و صندوق بیمه نیز با تنوع بخشی به تعرفه‌ها مکانیزه کردن فرآیند بیمه‌پذیر و بخش عمده‌ای از غرامت‌ها در راستای حمایت از بهره‌برداری اقدام کرده است./روابط عمومی جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار