تاریخ انتشار: یکشنبه 10 آذر 1398 | 11:30 ق.ظ
ستاد انتخابات فرمانداری مرودشت افتتاح شد.
ستاد انتخابات فرمانداری مرودشت افتتاح شد. فرماندار شهرستان مرودشت: تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات اندیشیده شده است. به گزارش سلام مرودشت ستاد انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین و جمعی از اعضای هیئت های نظارت و بازرسی در محل فرمانداری مرودشت افتتاح گردید. رهام پیکری که در آیین افتتاح ستاد انتخابات فرمانداری ویژه مرودشت سخن می […]

فرماندار شهرستان مرودشت: تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.

به گزارش سلام مرودشت ستاد انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین و جمعی از اعضای هیئت های نظارت و بازرسی در محل فرمانداری مرودشت افتتاح گردید.
رهام پیکری که در آیین افتتاح ستاد انتخابات فرمانداری ویژه مرودشت سخن می گفت اظهار داشت: با توجه به نزدیکی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات اتخاذ گردیده است.


رئیس ستاد انتخابات شهرستان مرودشت با تأکید بر اینکه ملاک ما در برگزاری انتخابات مر قانون است گفت: باید بستر لازم را جهت برگزاری هرچه باشکوه تر و سالم انتخابات و همچنین افزایش مشارکت مردم فراهم کنیم. پیکری تصریح کرد: با تلاش و مساعدت تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، همچون گذشته، شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه تر از قبل خواهیم بود و قطعاً با حضور و مشارکت حماسی مردم فهیم و انقلابی در انتخابات، دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گذشته مایوس و ناامید خواهند شد .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار