تاریخ انتشار: شنبه 18 آبان 1392 | 14:16 ب.ظ
کسب رتبه یک کنکور توسط دانش آموز مرودشتی
کسب رتبه یک کنکور توسط دانش آموز مرودشتی کسب رتبه یک کنکور توسط دانش آموز مرودشتی رئیس آموزش و پرورش مرودشت گفت:رتبه یک کنکور فنی و حرفه ای کشور توسط دانش آموز مرودشتی کسب شد. به گزارش  سلام مرودشت به نقل از خوشه مرودشت  مرتضی چراغی در گفتگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت:حمیده شریفی گرایی هنر آموز مرودشتی هنرستان فنی و […]

کسب رتبه یک کنکور توسط دانش آموز مرودشتی

3007

رئیس آموزش و پرورش مرودشت گفت:رتبه یک کنکور فنی و حرفه ای کشور توسط دانش آموز مرودشتی کسب شد.

به گزارش  سلام مرودشت به نقل از خوشه مرودشت  مرتضی چراغی در گفتگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت:حمیده شریفی گرایی هنر آموز مرودشتی هنرستان فنی و حرفه ای زینب کبری (س) موفق به کسب رتبه یک رشته گرافیک کنکور فنی و حرفه ای کشور شد.وی افزود:در این کنکور همچنین مهسا روستا دیگر هنرآموز این شهرستان موفق به کسب رتبه هفت رشته صنایع شیمیایی کشور شد.

مدیر آموزش و پرورش مرودشت اضافه کرد:این افتخار آفرینی که پس از رتبه های درخشان دانش آموزان مرودشت در کنکور سراسری سال ۹۲ بدست آمد ، نشان دیگری از پیشرفت و ترقی سطح آموزشی آموزشگاههای شهرستان مرودشت می باشد.

چراغی ادامه داد: ساخت چند سالن جدید جهت کارگاه های فنی هنرستان ها و بکارگیری نیروهای ممتاز در این آموزشگاه ها نشان نگرش مثبت آموزش و پرورش نسبت به شاخه فنی و حرفه ای و توجه بیش از پیش به هنرستان ها است.

حمیده شریفی گرایی هنر آموز رتبه یک گرافیک در گفتگو با خبرنگار فارس در مرودشت عامل موفقیت خود را در مرحله نخست تشویق و دلگرمی خانواده و مدیریت خوب و دبیران ممتاز هنرستان ذکر کرد و ااظهار داشت:مخالفت های ابتدایی دوستان و برخی اقوام در انتخاب رشته فنی جهت ادامه تحصیل دلیلی بر آن شد تا با تمام توان در رشته انتخابی کوشش نموده و به کسانی که بدون شناخت با شاخه های تحصیلی فنی و حرفه ای مخالفت می ورزند مقابله نمایم.

این هنراموز موفق مرودشتی افزود:مسائلی از قبیل چشم و هم چشمی و دیدگاه های ظاهری نسبت به رشته های تجربی و ریاضی فیزیک و موقعیت شغلی این رشته ها باعث شکل گیری تفکری ثابت در میان خانواده ها و دانش آموزان مبنی بر اولویت دادن به انتخاب آنها شده و رشته های فنی را در مقام های انتهایی انتخاب قرار داده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار