تاریخ انتشار: سه شنبه 14 آبان 1398 | 12:27 ب.ظ
تنها ٨۵درصد از مرودشتی ها کارت هوشمند ملی دارند
تنها ٨۵درصد از مرودشتی ها کارت هوشمند ملی دارند معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت بر ثبت به موقع وقایع حیاتی تاکید کرد . شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی با حضور فرماندار مرودشت برگزار شد . به گزارش سلام مرودشت شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت تشکیل جلسه داد. رهام پیکری با اشاره به اهمیت […]

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت بر ثبت به موقع وقایع حیاتی تاکید کرد .


شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی با حضور فرماندار مرودشت برگزار شد .
به گزارش سلام مرودشت شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت تشکیل جلسه داد.
رهام پیکری با اشاره به اهمیت ثبت  به موقع وقایع حیاتی گفت: ثبت به موقع وقایع چهار گانه ولادت، ازدواج، طلاق و مرگ، نقش بسیار مهمی در برنامه ریزی های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد.

رئیس شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان مرودشت ادامه داد: تنها ٨۵درصد از افراد شهرستان اقدام به تهیه کارت ملی هوشمند نموده اند که با توجه به نزدیکی انتخابات در اسفندماه نیاز است که تدابیر و راهکارهای لازم جهت صدور صد در صدی کارت ملی هوشمند در شهرستان انجام شود.

گفتنی است در ادامه این نشست مرادی رئیس اداره ثبت احوال مرودشت ، گزارشی از روند ثبت وقایع حیاتی شهرستان ارائه نمود ./روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت،

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار