تاریخ انتشار: دوشنبه 18 آذر 1392 | 14:04 ب.ظ
غلام حسین یعقوبی سکاندار شورای استان
غلام حسین یعقوبی سکاندار شورای استان غلام حسین یعقوبی سکاندار شورای استان غلامحسین یعقوبی گوی رقابت را در شورای استان نصیب مرودشت کرد. به گزارش “سلام مرودشت” به نقل از پایگاه خبری خوشه مرودشت،در انتخابات هیآت رییسه شورای استان فارس که در دفتر دکتر احمدی استاندار فارس با حضور دکتر اردکانی معاونت استانداری برگزار شد ،غلامحسین یعقوبی نماینده شورای شهرستان مرودشت […]

غلام حسین یعقوبی سکاندار شورای استان

IMG_new

غلامحسین یعقوبی گوی رقابت را در شورای استان نصیب مرودشت کرد.

به گزارش “سلام مرودشت” به نقل از پایگاه خبری خوشه مرودشت،در انتخابات هیآت رییسه شورای استان فارس که در دفتر دکتر احمدی استاندار فارس با حضور دکتر اردکانی معاونت استانداری برگزار شد ،غلامحسین یعقوبی نماینده شورای شهرستان مرودشت با اقتدار کامل با ۲۲ رای از ۲۹ رای ماخوذه به ریاست شورای استان فارس تکیه زد.
در این انتخابات حسین نعمتی از ارسنحان به سمت نایب رییس انتخاب شد.
همچنین محمد مجرد و جعفر عزیز پور از کوار و پاسارگاد به سمت منشی انتخاب شدند.
کامبیز احمدی از نورآباد ممسنی به عنوان سخنگوی شورای استان انتخاب شد.
این انتخاب در حالی صورت گرفت که در عمر ۱۴ ساله انتخابات شورای استان برای نخستین بار عضوی از شهرستانهای استان به این سمت تکیه زده است و همواره ریاست این شورا در اختیار اعضای قدری همچون مظفر مختاری از شورای شهر شیراز بوده است.
به گزارش خبرنگارما همچنین در این انتخابات سه نفر به نامهای علی اصغر حسنی از گراش،فریدونی از شهر صدرا و مهرورز از شهرستان کازرون به شورای عالی کشور راه یافتند.
پایگاه خبری سلام مرودشت این انتخاب را در جهت توسعه شهرستان مرودشت به فال نیک گرفته و ضمن تبریک برای آقای غلامحسین یعقوبی عضو  شورای مرودشت آرزوی موفقیت می کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار