تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 بهمن 1392 | 14:01 ب.ظ
تولد یک سالگی سلام مرودشت ….طعم خوش یک سال با شما بودن!
تولد یک سالگی سلام مرودشت ….طعم خوش یک سال با شما بودن! اکنون که قلم در دست گرفته و می خواهم مطلبی راجع به یک سالگی “سلام مرودشت” بنویسم نمی دانم از روزهای خوب بگویم یا از روزهای بد ولی به قول بزرگی خوبی ها را باید بر دل صخره ها نوشت  و بدی ها را بر ساحل شنی دری،ا پس ما از روزهای تلخ چیزی نمی […]

اکنون که قلم در دست گرفته و می خواهم مطلبی راجع به یک سالگی “سلام مرودشت” بنویسم نمی دانم از روزهای خوب بگویم یا از روزهای بد ولی به قول بزرگی خوبی ها را باید بر دل صخره ها نوشت  و بدی ها را بر ساحل شنی دری،ا پس ما از روزهای تلخ چیزی نمی گوییم و به این نصحیت حکمیانه جامه عمل می پوشانیم.

“سلام مرودشت” زاییده تفکری بود که ابتدا  از آن” اخبار مرودشت” شکل گرفت و هدف آن چیزی جز رساندن اخبار صحیح ، سریع مطابق با ارزشها چیزی نبوده است .و این را همه ی مخاطبان سلام مرودشت به خوبی درک کرده اند.

اما از روزهای خوب گفتیم و اگر بخواهم قطعه ای از آن را از خاطر شما عزیزان بگذرانم قطعا این را خواهم نوشت که سلام مرودشت به زودی جای خود را در بین مردم پیدا کرد و همین باعث شد تا این رسانه ، به رسانه ای مردمی  تبدیل شود .واین باعث دلگرمی در روند کار ما شد.

در برف اخیر تا قهرمانی ورزشکاران ونخبگان شهر عزیزم مرودشت خواهم نوشت و البته در روزهایی که سلام مرودشت تریبونی شد تا اخبار مرودشت را به گوش هم استانی های ،استان پهناورم فارس شود ،خواهم نوشت .

از دیگر روزهای خوب سلام مرودشت نیز پیوستن دوستانی همچون رضا مردانه وحمیدرضا ظهرابی و سایر دوستان  که ما را در پیشبرد اهداف سلام مرودشت به عنوان رسانه ی مطالبه گر مرودشت یاری کردند ، بود .

از کمک های بی دریغ دوستان خبرنگارم ،مهدی توکلی ،محمود فریدونی ، محمد دبیری ،خانم اسماعیلی ، حسین مختاری ، محمود حیدری ، مختار شهبازی نیز باید کمال تشکر را بکنم که همیشه با پندها و گوشزدهایشان ما را در این موهن یاری رساندند.

از محمد رضا حیدری ، این جوان خوشفکر و آینده دار مرودشتی که همیشه یار ومددکارم در طراحی و پشتیبانی از سلام مرودشت را داشت نیز باید تشکر ویژه ای به عمل آورم .

به حول و قوه ی الهی در ظل توجهات حضرت ولی عصر اروحنا فداه سلام مرودشت در حال حاضر یکی از پرمخاطب ترین سایت های خبری مرودشت است . و این امر جز با تلاش شبانه روزی گروه خبری سلام مرودشت دست نیافتنی است .

در پایان خدا را شاکریم که توانستیم قدمی هرچند کوچک در اعتلای فرهنگ صحیح خبر رسانی د رشهر مرودشت برداریم که جای خالی آن همیشه حس می شد .

امیدواریم  که بتوانیم با انتقادات سازنده و پیشنهادات شما مخاطبین گرامی سلام مرودشت ، روز به روز بتوانیم  بهتر از قبل باشیم . حال سلام مرودشت را به زیر تیغ نقد شما می سپاریم به نظر شما عملکرد سلام مرودشت در یک سالی که گذشت را چگونه ارزیابی می کنید؟؟

ما بدین درنه در پی حشمت وجاه آمده ایم                           از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

رهرو منزل عشقیم وزسرحدعدم                                   تا به اقلیم وجود این همه راه آمده ایم 

عملکرد سلام مرودشت در سالکی که گذشت ؟!

 

با تشکر

مدیر پایگاه خبری تحلیلی سلام مرودشت

ایمان شریفی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار