تاریخ انتشار: دوشنبه 6 آبان 1398 | 12:30 ب.ظ
معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت: باید جهانی فکر کنیم، محلی عمل کنیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت: باید جهانی فکر کنیم، محلی عمل کنیم. پیکری:هرکجا مسئولیت داشته ام،ورزش نخستین اولویتم در توزیع اعتبارات بوده است. دیدار روسای هیات های ورزشی شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت به گزارش” سلام مرودشت ” جمعی از روسای هیئت‌های ورزشی به اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور در فرمانداری، با رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت […]

پیکری:هرکجا مسئولیت داشته ام،ورزش نخستین اولویتم در توزیع اعتبارات بوده است.


دیدار روسای هیات های ورزشی شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت

به گزارش” سلام مرودشت ” جمعی از روسای هیئت‌های ورزشی به اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور در فرمانداری، با رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت دیدار و گفتگو نمودند.
پیکری در این دیدار با تاکید بر اینکه توسعه ورزش، سلامتی جامعه را در پی داشته و باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی یک جامعه سالم، میزان توسعه ورزش در آن است.

او  افزود: امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در مرودشت محدود است اما ورزشکاران پرتوان مرودشتی توانسته اند با تلاش، همت و غیرت، در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشند.

رئیس شورای ورزش شهرستان، رشد سرانه ورزشی مرودشت نسبت به ده سال قبل را بیش از ۳۰۰ درصد عنوان نموده و گفت: در شرایطی که قانون بودجه اجازه ی آغاز هیچ پروژه جدیدی را نمی‌دهد با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس و فرمانداری، احداث پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری مرودشت در بودجه ۹۸ مصوب شد که در بودجه ۹۹ به استادیوم پانزده هزار نفری ارتقاء می‌یابد.


رئیس کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان ادامه داد: علیرغم تمامی مشکلاتی که در زمینه اختصاص منابع و اعتبارات وجود دارد در بودجه توازن منطقه ای، برای هیئت‌های ورزشی، اعتباری را اختصاص خواهم داد.

او  با بیان اینکه نباید مرودشت، با ۴۰ هیئت ورزشی را با شهرستان‌هایی که تنها هفت یا هشت هیئت ورزشی دارند مقایسه کرد گفت: تاکنون تلاش های بسیاری در حوزه ورزش داشته ایم که غالبا به نتیجه ختم شده اند، از این پس نیز اهتمام بسیار بیشتری در خصوص توسعه فضا، تجهیزات و دیگر زیرساخت های ورزشی خواهیم داشت .

پیکری افزود: اعتبارات خوبی در حوزه ورزش وجود ندارد اما من هر جا مسئولیت داشته ام اعتبارات خوبی را به حوزه ورزش اختصاص داده ام./ روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار