تاریخ انتشار: دوشنبه 6 آبان 1398 | 08:48 ق.ظ
سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان شیراز منصوب شد
سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان شیراز منصوب شد طی حکمی از سوی سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز رضا افتاده نسب به عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش این اداره منصوب شد. به گزارش ” سلام مرودشت ”  در حکم شاپور طفیونی به افتاده نسب آمده است : نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ از تاریخ ۱/۸/۹۸ جنابعالی به […]

طی حکمی از سوی سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز رضا افتاده نسب به عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش این اداره منصوب شد.

به گزارش ” سلام مرودشت ”  در حکم شاپور طفیونی به افتاده نسب آمده است : نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ از تاریخ ۱/۸/۹۸ جنابعالی به عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش شهرستان شیراز منصوب می گردید.
در بخش دیگری از این حکم گفته شده است : امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف ورزش و جوانان کوشا باشید.
بر اساس این گزارش در سوابق اجرایی رضا افتاده نسب سرپرست جدید معاونت توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان شیرازمیتوان به مسوولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان ارسنجان ، مسوولیت نمایندگی بخش سیدان شهرستان مرودشت و رئیس امور باشگاههای شهرستان شیراز اشاره کرد.
وی همچنین در رشته فوتبال و برخی دیگر از رشته های ورزشی فعالیت می کند.
گفتنی است : پیش از این جواد کشاورز این مسوولیت را به عهده داشت که با حکم سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز به عنوان مشاور سرپرست اداره فعالیت می کند./روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان
آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار