تاریخ انتشار: دوشنبه 29 مهر 1398 | 10:19 ق.ظ
پایان اختلاف ۱۵ ساله در مرودشت
پایان اختلاف ۱۵ ساله در مرودشت معاون امور زائرین و گردشگری استاندار فارس از پایان دادن به اختلاف ۱۵ ساله در مرودشت در مورد برخی اراضی خبر داد. به گزارش “سلام مرودشت” ، ظفر افشون بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به موضوعی اشاره کرد که موجب اختلاف ۱۵ ساله میان چند دستگاه در مرودشت شده بود و با ورود معاونت امور […]

معاون امور زائرین و گردشگری استاندار فارس از پایان دادن به اختلاف ۱۵ ساله در مرودشت در مورد برخی اراضی خبر داد.

به گزارش “سلام مرودشت” ، ظفر افشون بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به موضوعی اشاره کرد که موجب اختلاف ۱۵ ساله میان چند دستگاه در مرودشت شده بود و با ورود معاونت امور زائرین و گردشگری استاندار فارس، پایان داده شد.

این مقام مسؤول در این خصوص بیان داشت: با ورود معاونت گردشگری و امور زائرین استاندار فارس، به اختلاف ۱۵ ساله شهرداری مرودشت، پایگاه تخت جمشید و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس در خصوص برخی اراضی در مرودشت پایان داده شد.

وی در این رابطه اظهار داشت: پس از بازدید از محل مورد اختلاف، جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده شهرستان مرودشت، فرماندار و شهردار مرودشت و نمایندگانی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس در معاونت امور زائرین و گردشگری استانداری به ریاست بنده برگزار شد.

افشون ادامه داد: در این جلسه با تصمیمی که گرفته شد، به اختلافات ۱۵ ساله شهرداری، پایگاه تخت جمشید و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس خاتمه داده شد؛ اختلافی که موجب شده بود شاید بیش از ۵۰۰ درخت کاج که هرکدام شاید بالغ‌بر ۵۰ سال عمر داشت، صدمه جدی دیده و بعضاً خشک شود.

معاون استاندار فارس در تشریح تصمیم مذکور گفت: در این نشست قرار شد اراضی‌ای که درگذشته به‌وسیله شهرداری مرودشت به سازمان گردشگری فروخته‌شده بود ولی به دلایلی شهرداری تمامی اراضی را تحویل نداده و میراث نیز مدعی بود این اراضی را تحویل نگرفته، به‌صورت قطعی تحویل سازمان گردشگری شود.

افشون همچنین بیان کرد: سازمان گردشگری نیز موظف شد در اولین فرصت برای کاشت درخت اقدام و درختان کاج را جایگزین درختان آسیب‌دیده کند؛ بدین ترتیب اختلاف ۱۵ ساله دو دستگاه نیز پایان گیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار