تاریخ انتشار: سه شنبه 20 تیر 1402 | 16:36 ب.ظ
تعطیلی ۴ واحد صنفی در شهرستان مرودشت به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی
تعطیلی ۴ واحد صنفی در شهرستان مرودشت به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی چهار واحد صنفی در شهرستان مرودشت به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی با دستور مقام قضایی تعطیل شد.

به گزارش سلام مرودشت ، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت گفت: بازرسان واحد بهداشت محیط به طور سرزده و بر اساس برنامه ریزی مشخص در تمام ساعت های شبانه روز واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی را زیر ذره بین نظارتی خود قرار می دهند و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مراکز را پایش می کنند تا سلامت و امنیت غذایی جامعه تامین شود.

«روح اله کریمی» با اشاره به این موضوع که تامین سلامت و امنیت غذایی مردم از اهداف شبکه بهداشت و درمان است، افزود: در این بازدیدهای نظارتی کارشناسان سه قنادی و یک نانوایی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکرده بودند، شناسایی کرده و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرودشت، از سوی رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان تعطیل و پرونده متخلفان برای رسیدگی به مقام قضایی ارجاع شد.

کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت نیز گفت: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ کارشناسان بهداشت محیط دوازده هزار و ۳۳۳ بازدید از مراکز زیر پوشش خود انجام داده اند که در این بازدیدها، ۷۵۱ اخطار کتبی به واحدهای متخلف داده شده و پرونده ۸۲ واحد متخلف برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

«حبیب کشاورز» با تاکید بر این که با واحدهای صنفی که باعث به خطر افتادن امنیت غذایی شهروندان می شوند و بهداشت عمومی را نادیده می گیرند، برخورد قانونی می شود، اضافه کرد شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را برای پیگیری از طریق شماره تماس ۱۹۰ به واحد رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار