تاریخ انتشار: جمعه 16 تیر 1402 | 21:09 ب.ظ
فرماندار ویژه شهرستان مرودشت:
افزایش بیش از صد و ده لیتر بر ثانیه به حجم آب ورودی مرودشت با اضافه شدن یک پمپ به ایستگاه پمپاژ مرودشت
افزایش بیش از صد و ده لیتر بر ثانیه به حجم آب ورودی مرودشت با اضافه شدن یک پمپ به ایستگاه پمپاژ مرودشت فرماندار ویژه شهرستان مرودشت از افزایش بیش از صد و ده لیتر بر ثانیه به حجم آب ورودی مرودشت با اضافه شدن یک پمپ به ایستگاه پمپاژ مرودشت، خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت اسماعیل خوشبخت بیان کرد: طی روزهای گذشته و پس‌از شکستن و ترمیم خط لوله انتقال آب مرودشت از سد درودزن و خالی شدن شبکه انتقال و همچنین گرمتر شدن هوا و افزایش مصرف آب، شاهد مشکلاتی در زمینه کمبود آب شرب در برخی نقاط شهر مرودشت بودیم. 

او افزود: به‌منظور رفع این مشکل هم‌زمان با رایزنی با ادارات و دستگاه‌های اجرایی استانی به‌منظور رفع کامل این مشکل تعداد دوازده تانکر آب جهت رفع موقت مشکل و آب‌رسانی سیار به مردم فهیم شهر مرودشت مورد استفاده قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با بیان این‌که با حضور معاون  عمرانی استانداری، دکتر مدیرعامل آبفا و  مدیرعامل آب منطقه‌ای استان فارس در سطح شهر مرودشت مشکلات حوزه تأمین آب شرب مرودشت به‌صورت مستقیم مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت گفت: با رایزنی‌های انجام‌شده توسط فرمانداری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی یک پمپ دیگر به ایستگاه پمپاژ مرودشت واقع در روستای کوه سبز اضافه شده و تعداد پمپ‌ها به چهار عدد افزایش یافت که امروز و با در مدار گرفتن این پمپ بیش از صد و ده لیتر بر ثانیه به حجم آب ورودی مرودشت اضافه شد.

او بیان  کرد: با این اقدام بخش اعظم مشکل کمبود آب شرب شهر مرودشت رفع شد.

او با تبریک عید سعید غدیر خم با بیان این‌که به لطف خدا توانستیم این خبر خوب و عیدی را به مردم شریف شهرستان مرودشت مژده دهیم گفت: چندین برنامه و طرح به‌صورت موازی در حال انجام است که تمام این موارد با یکدیگر به رفع کامل مشکل کمبود آب مرودشت منجر خواهند شد.

خوشبخت خاطرنشان کرد: بهسازی شبکه فرسوده انتقال آب، افزایش مجدد تخصیص آب مرودشت و پروژه آب‌رسانی به مرودشت و روستاهای شرق آن ازجمله این اقدامات است. وی در پایان با قدردانی از صبر و شکیبایی مردم شریف شهرستان مرودشت گفت: از تمام توان و ظرفیت‌ها به منظور رفع مشکل کمبود آب شرب مرودشت استفاده کرده و ادارات متولی به‌صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه درحال خدمات‌رسانی و انجام اقدامات لازم برای رفع این مشکل هستند.

خوشبخت تأکید کرد :رضایت پروردگار در گرو رضایت مردم است و تمام تلاش و مجاهدت ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای  رفع مشکلات و رضایتمندی مردم است.

روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار