تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 خرداد 1402 | 22:53 ب.ظ
چشمه انجیره شهر سیدان ساماندهی می شود
چشمه انجیره شهر سیدان ساماندهی می شود بخشدار بخش سیدان در نشستی با سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرودشت از ساماندهی چشمه انجیره، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سلام مرودشت سید محمد حسامی به انتصاب جدید سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرودشت اشاره کرد و اظهار کرد: امید داریم پروژه های خوبی به خصوص در حوزه راه در شهرستان و به خصوص بخش سیدان اجرایی شود‌.

 

بخشدار بخش سیدان ادامه داد: بعضی از راه های روستایی بخش سیدان نیاز به روکش و تعمیرات دارد که امیدواریم با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرودشت این پروژه ها به سرانجام مطلوب برسد.

حسامی گفت: اهالی چشمه انجیره شهر سیدان با مشکلاتی روبرو هستند که یکی از این مشکلات زیرسازی و آسفالت این منطقه است که امید داریم این پروژه اجرایی شود‌.

در این نشست نیز امین رضا نبی زاده سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرودشت ابراز کرد: در حال شناسایی و رفع مشکلات شهرستان هستیم و امیدواریم پس از جمع بندی بتوانیم برای رفع آن ها اقدام کنیم.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرودشت ادامه داد: هدف ما کیفیت پروژه ها و نه کمیت آن‌ها بوده و اولویت زیرساخت ها و تمرکز بر پروژه های حوزه راه است.

نبی زاده افزود: زیرساخت های حوزه راه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که تمام تلاش خود برای بهبود آن به کار خواهیم بست.

در این نشست روح اله کشاورز مسئول بسیج سازندگی، خالق سجادیان نماینده کشاورزان و دامداران نیز حضور داشتند و بر رفع مشکلات تاکید کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار