تاریخ انتشار: دوشنبه 7 فروردین 1402 | 13:27 ب.ظ
شناسایی و توقف تغییر کاربری‌های غیرمجاز در مرودشت
شناسایی و توقف تغییر کاربری‌های غیرمجاز در مرودشت مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از شناسایی و توقف ۲۰  مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از  روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت منصور امیریان  با بیان اینکه تعطیلات بهانه‌ای برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی است، اظهار کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی از بیست […]

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از شناسایی و توقف ۲۰  مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از  روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت منصور امیریان  با بیان اینکه تعطیلات بهانه‌ای برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی است، اظهار کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی از بیست و هفتم اسفند سال ۱۴۰۱تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲ اداره امور اراضی این شهرستان در قالب اکیپ‌های سامانه «۱۳۱» و گشت‌زنی مستمر در عرصه‌های کشاورزی شهرستان، این تعداد تغییر کاربری‌ غیر مجاز  را شناسایی کرده و ضمن صدور اخطاریه، دستور توقف عملیات صادر شده است.

او با بیان اینکه علاوه بر شناسایی و صدور اخطار دو مورد نیز توقف عملیات با همکاری عوامل فرماندهی نیروی انتظامی صورت گرفت، اظهار کرد: این تغییر کاربری ها شامل پی کنی، دیوار کشی، خاکبرداری و خاکریزی، جدول کشی، تخلیه مصالح، اتاقک، استخر و غیره بود که با اقدام به موقع سامانه گشت ۱۳۱ این شهرستان و صدور اخطار کتبی دستور توقف عملیات صادر شد.

امیریان با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، افزود: با اطلاع رسانی در فضای مجازی و نصب ۱۴ عدد بنر در مکان های عمومی و قرار دادن در معرض دید عموم در زمینه آگاه سازی روستائیان و کشاورزان در راستای کاهش تغییر کاربری ها تلاش کرده ایم.

این مقام مسئول با تاکید بر مساعدت دستگاههای اجرایی در زمینه مبارزه با تغییر کاربری های غیر مجاز ابراز کرد: مبارزه با تغییر کاربری غیر مجازدر اراضی کشاورزی همکاری بخشداران، دهیاران، شوراههای اسلامی و  فرماندهی نیروی انتظامی را می طلبد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه سامانه گشت ۱۳۱ این شهرستان از بیست و هفتم اسفند ۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ به صورت شبانه روزی فعال است، افزود: عموم مردم در مناطق مختلف شهرستان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، مراتب را به اداره امور اراضی شهرستان و سامانه ۱۳۱ گزارش کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار