تاریخ انتشار: شنبه 27 اسفند 1401 | 17:20 ب.ظ
آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی
آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در مراسم افتتاح ستاد اسکان میهمانان نوروزی از آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروز، خبر داد. به گزارش سلام  مرودشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت، ستاد اسکان میهمانان نوروزی با حضور فرماندار ویژه شهرستان مرودشت افتتاح شد. اسماعیل خوشبخت در این مراسم با بیان اینکه شهرستان […]

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در مراسم افتتاح ستاد اسکان میهمانان نوروزی از آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروز، خبر داد.

به گزارش سلام  مرودشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت، ستاد اسکان میهمانان نوروزی با حضور فرماندار ویژه شهرستان مرودشت افتتاح شد.

اسماعیل خوشبخت در این مراسم با بیان اینکه شهرستان مرودشت بدلیل وجود آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری، مقصد سفر بسیاری از گردشگران ومسافرین داخلی و خارجی است گفت: هرساله تعداد مسافرین و گردشگران به مقصد مرودشت در ایام نوروز به میزان بسیار زیادی افزایش می یابد و این موضوع لزوم آمادگی کامل شهرستان و ستاد خدمات سفر را برای استقبال از میهمانان نوروزی و خدمات رسانی به ایشان دو چندان کرده است

او با بیان اینکه در راستای تأمین فضای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان مرودشت اقدامات خوبی صورت گرفته است گفت: در سطح شهرستان مرودشت تعداد شصت و پنج مدرسه و پانصد و شصت و پنج اتاق جهت اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است. رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان مرودشت تصریح کرد: هماهنگی و همکاری بسیار خوبی میان ادارات و دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان وجود دارد و با تلاش شبانه روزی تمام اقدامات لازم را جهت استقبال و خدمات رسانی به میهمانان نوروزی انجام داده ایم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار