تاریخ انتشار: سه شنبه 23 اسفند 1401 | 22:48 ب.ظ
گردشگری مهمترین شاخص توسعه شهرستان مرودشت است
گردشگری مهمترین شاخص توسعه شهرستان مرودشت است فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در جلسه ستاد خدمات سفر گفت:گردشگری مهمترین شاخص توسعه شهرستان مرودشت است.

به گزارش سلام مرودشت، جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان به ریاست فرماندار ویژه شهرستان مرودشت برگزار شد.

اسماعیل خوشبخت در این جلسه، گردشگری را از جمله شاخص های اصلی توسعه شهرستان مرودشت دانسته و گفت: آثار تاریخی مهمی که در شهرستان مرودشت قرار دارند ظرفیت های سترگ گردشگری را برای مرودشت پدید آورده اند لذا باید بتوانیم با مدیریت صحیح و کارآمد از این ظرفیت ها جهت جذب گردشگران داخلی و خارجی و توسعه شهرستان بهره گیریم.

او با بیان اینکه مصادف شدن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، فرصتی بی تکرار و ارزشمند است گفت: باید از این تقارن مبارک در جهت فرهنگسازی و رشد و اعتلای شهرستان و پربار نمودن صنعت گردشگری با فرهنگ غنی اسلامی استفاده کنیم.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان مرودشت افزود: اقامه نماز جماعت، ایجاد محل هایی برای ارائه سحری و افطاری، نصب بنرهایی با مضامین فرهنگی و دینی از جمله این اقدامات است لذا اجرای برنامه های فرهنگیِ دینی و تعیین مکان مناسب برای احیاء و اقامه نماز باید بصورت ویژه مورد پیگیری ستاد خدمات سفر شهرستان قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه تمام اقدامات جهت آماده سازی شهرستان برای استقبال از نوروز و مسافرین نوروزی باید طی روزهای گذشته بصورت کامل انجام شده با‌شد گفت: اگر هنوز اقدامی باقی مانده است سریعا توسط ادارات متولی پیگیری و طی یکی دو روز آینده انجام شود تا شهرستان مرودشت با آمادگی کامل به استقبال نوروز برود.

گفتنی است در این جلسه مدیران ادارات حاظر در جلسه، گزارشی از اقدامات انجام گرفته و همچنین برنامه‌های آتی ارائه نمودند.

روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار