تاریخ انتشار: دوشنبه 22 اسفند 1401 | 10:28 ق.ظ
کالاهای اساسی تنظیم بازار در مرودشت در حال توزیع است
کالاهای اساسی تنظیم بازار در مرودشت در حال توزیع است کارشناس مسئول توسعه بازرگانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار شامل گوشت منجمد، برنج و شکر در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، امید روستا  با بیان اینکه توزیع کالاهای اساسی در ایام نوروز نیز ادامه دارد، […]

کارشناس مسئول توسعه بازرگانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار شامل گوشت منجمد، برنج و شکر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، امید روستا  با بیان اینکه توزیع کالاهای اساسی در ایام نوروز نیز ادامه دارد، اظهار کرد: این کالاها شامل ۳۲ تن شکرخانوار، ۷۲ تن مرغ منجمد، ۴۵ تن گوشت قرمز منجمد و  ۱۵۰ تن برنج هندی و تایلندی  است.

به گفته وی؛ هر کیلو برنج تایلندی با قیمت ۱۸ هزار تومان، هر کیلو برنج هندی با قیمت ۳۵ هزار تومان، هر کیلو گوشت منجمد گوساله از ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان، شکر خانوار هر کیلو ۲۰ هزار تومان  و گوشت مرغ منجمد هر کیلو ۴۴ هزار تومان در فروشگاه های منتخب عرضه می شود.

او بیان کرد: توزیع این اقلام در فروشگاهای زنجیره ای افق کوروش و رفاه و توزیع مرغ منجمد دربرخی فروشگاههای عرضه مرغ نیز انجام می شود.

روستا تصریح کرد: نظارت بر عرضه کالاهای اساسی به صورت مستمر توسط بازرسین جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، بازرس اتاق اصناف و اداره صمت  به صورت روزانه انجام می گردد.

این کارشناس، با اذعان به اینکه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه تقلب و گرانفروشی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند، افزود: توزیع میوه  شب عید نیز از شنبه بیست و هفتم اسفند ماه درفروشگاههای سطح شهر و بخش های این شهرستان آغاز خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار