تاریخ انتشار: یکشنبه 28 مهر 1398 | 11:41 ق.ظ
عزت واقتدار ورحمت سه مولفه اصلی ناجا است که آنان را در بین نیروهای هم تراز خود در دنیا ممتاز کرده است
عزت واقتدار ورحمت سه مولفه اصلی ناجا است که آنان را در بین نیروهای هم تراز خود در دنیا ممتاز کرده است امام جمعه مرودشت گفت : کاهش  آمارجرائم ونوع عملکرد و برخورد نیروی انتظامی با مردم  مبنای قضاوت مردم نسبت به نظام می باشد/تردد کامیون های سنگین در سطح شهرباعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم شده است . به گزارش ” سلام مرودشت ” حجت الاسلام و المسلمین  آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های […]

امام جمعه مرودشت گفت : کاهش  آمارجرائم ونوع عملکرد و برخورد نیروی انتظامی با مردم  مبنای قضاوت مردم نسبت به نظام می باشد/تردد کامیون های سنگین در سطح شهرباعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم شده است .

به گزارش ” سلام مرودشت ” حجت الاسلام و المسلمین  آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س)،نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی ورعایت حدود وحریم الهی دعوت وپرهیز از قضاوت نسبت به دیگران دعوت کرد .
خطیب جمعه مرودشت در ادامه به موضوع گزارش سازمان توسعه صنعتی  ملل متحد  در بخش صنعت موسوم به “یونی دو” در خصوص انتشار گزارش سالانه خود نسبت به وضعیت صنعتی کشورهاپرداخت وافزود:جایگاه ایران درمقایسه با ۱۳۵کشور دنیا طی ۱۶سال گذشته منتهی به سال ۲۰۱۸موفق شد علی رغم تمامی تحریم های ظالمانه دشمنان واستکبار جهانی از پله ۹۵ به رتبه ۵۸دنیا صعود نموده است .
وی بیان کرد:صعود ۴۰پله ای ایران اسلامی در بین ۱۳۵کشور دنیا با وجود تحریم های ظالمانه نشان از روند رو به رشد وفزاینده نظام مقدس جمهوری اسلامی با دستان خالی و استعداد های نخبگان وتوانمندی های فرهیختگان ایران می باشد.
آقائی افزود :تنها بخش نگران کننده در این صعود، موضوع خام فروشی  معادن کشور می باشد ودغدغه رهبر معظم انقلاب در این خصوص باید مورد اهتمام قرار گیرد وبه سمت بهره وری هرچه بیشتراز معادن کشور وکسب درآمد بیشتربا کاهش خام فروشی حرکت نمائیم.
آقائی در ادامه به موضوع عملیات غرور آفرین وباصلابت نیروهای مقاومت انصار الله یمن  در مقابله با جبهه استکبار وائتلاف ایادی غرب واستکبار جهانی ورژیم غاصب صهیونیستی پرداخت، که با رشادت هرچه تمام توانستند چندین یگان نظام سعودی را به اسارت خود دراورده وتجهیزات آنان را به غنیمت گیرند که این موضوع خود آبی بود بر آتشی که دنیای رسانه ای غرب بر طبل آن می کوبیدند که زدن تجهیزات نفتی سعودی آرامکو در توان  انصارالله یمن نبوده است .
آقائی در ادامه هفته نیروی انتظامی با شعار (پلیس هوشمند،امین مردم )را تبریک گفت وعرضه داشت :هفته نیروی انتظامی یادآور رشادت ها وتلاش ها وفداکاری های نیروی با عزت وعظمت وباصلابت ومقتدر انتظامی می باشد که با تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز  آبرومندانه در تمام دشواریها کنار ملت و  نظام اسلامی با صلابت ایستاده و درپیشانی نظام در مواجه با نا امنی ها می باشد
وی با بیان اینکه امروز بخشی از قضاوت مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ،برآیند نوع عملکرد  نیروی انتظامی می باشد،بیان کرد: کاهش  آمارجرائم ونوع عملکرد مقبول و برخورد  مناسب نیروی انتظامی با مردم می تواند مبنای قضاوت مردم نسبت به نظام باشد.
وی تصریح کرد :عزت واقتدار ورحمت توام با آگاهی وپیشگیری وپیگیری از مولفه های اصلی است که نیروی انتظامی را به نیروی ممتازی در بین نیروهای هم تراز خود در دنیا مطرح نموده است  .
آقائی با بیان اینکه “پلیس هوشمند؛ امین مردم” به عنوان شعار هفته نیروی انتظامی است، عنوان کرد: این شعار برگرفته از فرمایش مقام معظم رهبری است که می فرمایند “مردم می خواهند نیروی انتظامی قوی و مقتدر باشد، هوشمند و پیچیده باشد، سالم و امین باشد.
وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان، اموال، ناموس و آبروی مردم به عنوان امانت نزد پلیس است و مقام معظم رهبری، امانت داری پلیس را موجب جلب اعتماد مردم دانسته اند و می فرمایند” نیروی انتظامی امین مردم اند باید به وظیفه خود به طور کامل عمل کنند .
آقائی از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مرودشت وپرسنل تحت امر که در برقراری نظم وامنیت وحوزه های آگاهی بخشی به مردم وپیگیری وپیشگیری از وقوع جرم عملکرد ممتازی از خود داشته اند تشکر وقدردانی نمود.
وی در ادامه ۱۴ ام مهر ماه روز دامپزشکی را به  متولیان سازمان دامپزشکی  و  قشر زحمتکشی  که برای رفاه حال مردم در زمینه سلامت  سبد غذایی آنان وجلوگیری از ورود مواد فاسد به چرخه تولید و توزیع  تلاش مستمر دارند ،تبریک واز زحمات آنان تشکر نمود.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه به موضوع ارتقاء فرمانداری مرودشت به فرمانداری ویژه اشاره نمود و ضمن تقدیر از متولیان امر خاطرنشان کرد :امیدوارم این موفقیت مقدمه ای برای ارتقاء خدمات به مردم ومنشاء خیر وبرکت وتعجیل در سرعت خدمت رسانی به مردم باشد .
آقائی در ادامه به یکی از مطالبات مردمی در خصوص عدم تردد ماشین های سنگین وکامیون ها تریلر ها در سطح معابر اصلی شهر اشاره نمود وافزود:بر خلاف بسیاری از شهرهای حتی کوچک تر از مرودشت که در آن ها کامیون های سنگین در سطح شهر اجازه تردد ندارند متاسفانه شاهد عبور ومرور کامیون های سنگین در معابر اصلی شهر هستیم که بعضا باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم گردیده است لذا از مسئولان ومتولیان امر تقاضا داریم که نسبت به راه اندازی باراندازی مناسب جهت پارک وتوقف این کامیون ها اقدام شایسته بکار گیرند.
آقائی در پایان از متولیان موکب های سیدالشهداء وشهید جابر وباب الحوائج که در روز گذشته جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع)عازم سرزمین کربلا شدند،تشکر وقدردانی نمود .


شایان ذکر است که به مناسبت هفته نیروی انتظامی قبل از ایراد خطبه های نماز ،سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت به ایراد مطالبی پیرامون تلاش های صورت گرفته توسط ناجا در یک سال گذشته تاکنون پرداخت ودر بین الصلاتین نماز از زحمات سرهنگ زراعتیان فرمانده ناجا مرودشت و رئیس دامپزشکی شهرستان وکارشناس ناظر بر مواد غذایی این شهرستان با اهدای لوح تقدیر،تجلیل صورت گرفت .

گزارش از : سیدبهنام موسوی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار