تاریخ انتشار: دوشنبه 15 اسفند 1401 | 08:26 ق.ظ
۴۰ قطعه باغ شهری در مرودشت تخریب شد
۴۰ قطعه باغ شهری در مرودشت تخریب شد  رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: ۴۰ قطعه باغ شهری و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی با مساحت ۹۰ هزار متر مربع در روستاهای حسن آباد سنجر لو و حاجی آباد از توابع این شهرستان تخریب شد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد […]

 رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: ۴۰ قطعه باغ شهری و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی با مساحت ۹۰ هزار متر مربع در روستاهای حسن آباد سنجر لو و حاجی آباد از توابع این شهرستان تخریب شد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، سیروس شفیعی راد اظهار کرد:  از این تعداد باغ شهری۱۹ قطعه ایجاد شده بود و ۲۱ قطعه تفکیک و فنس کشی و محصور شده بود.

این مقام مسئول ابراز کرد: عملیات مذکور در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاوزی و با کسب مجوز‌های قانونی از سوی مراجع قضایی با حضور نماینده دادستان، یگان امداد نیروی انتظامی و کارکنان اداره امور اراضی و مراکز جهاد کشاورزی سیدان و نقش رستم اجرایی شد.

او با تاکید بر اینکه پیش از تخریب، چندین مرتبه به مالکان این باغشهری های غیر مجاز اخطار داده شده بود، اظهار کرد: این اقدام در راستای صیانت از اراضی کشاورزی و برای جلوگیری از گسترش و تداوم ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی صورت گرفت.

شفیعی راد با قدردانی از همکاری ادارات ذیریط، از جمله دادستانی و فرماندهی نیروی انتظامی و یگان امداد، شهرداری بخش مرکزی شهر فاروق و اداره برق شهر سیدان یادآور شد: با تشدید نظارت و مبارزه با تغییر کاربری‌های غیر مجاز، صیانت از اراضی کشاورزی با در حال پیگیری است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار