تاریخ انتشار: دوشنبه 8 اسفند 1401 | 10:44 ق.ظ
آموزش بیش از ۶۰۰۰ نفر بهره بردار کشاورزی، دستاورد دومین کاروان ترویجی در مرودشت
آموزش بیش از ۶۰۰۰ نفر بهره بردار کشاورزی، دستاورد دومین کاروان ترویجی در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت:  ۶۸۱۱ نفر روز بهره بردار کشاورزی در دومین کاروان ترویج الگوی کشت ملی محصولات زراعی که از سی بهمن تا سوم اسفند ماه در این شهرستان برگزار شد آموزش های کشاورزی دیده اند. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت:  ۶۸۱۱ نفر روز بهره بردار کشاورزی در دومین کاروان ترویج الگوی کشت ملی محصولات زراعی که از سی بهمن تا سوم اسفند ماه در این شهرستان برگزار شد آموزش های کشاورزی دیده اند.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهارکرد:  این آموزش ها هم به صورت چهره به چهره و هم در قالب ۲۳ رویداد آموزشی شامل کارگاه آموزشی، روز مزرعه، انتقال یافته های تحقیقاتی و نمایشگاه محصولات کشاورزی در واحدهای الگویی و مزارع  به بهره برداران ارائه شده است.

او بیان کرد: مزایای کشت بر روی پشته های عریض، بیمه محصولات زراعی با تاکید  بر بیمه محصولات دیم، کالیبراسیون سمپاش ها، تغذیه گیاهی و مبارزه با آفات، بیماری ها و علف های هرز، روش های نوین آبیاری و ارتقاء بهره وری آب، کاربرد پهپاد در کشاورزی، کشت گیاهان دارویی، احداث گلخانه های کوچک مقیاس و توانمندی صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی از مهمترین موضاعات آموزشی ارائه شده در طی برگزاری کاروان ترویجی بود.

امیریان با بیان اینکه با استفاده حداکثری از توان محققان، کارشناسان، بخش خصوصی و مربیان جهش تولید  برای تحقق بخشی به اهداف این کاروان ترویجی تلاش کرده ایم، تصریح کرد: در این  کاروان ترویجی به منظور آموزش بهره برداران هفت مورد از کارشناسان شرکت های بخش خصوصی و چهار مورد نیز از محققان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی بهره گرفته ایم.

دومین کاروان ترویج الگوی کشت ملی محصولات زراعی از سی ام بهمن تا سوم اسفندماه در عرصه های زراعی این شهرستان انجام و به صورت آنلاین و آفلاین ازشبکه ملی برکت  پخش شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار