تاریخ انتشار: یکشنبه 23 بهمن 1401 | 11:12 ق.ظ
رزمایش فجر خودکفایی در مرودشت برگزار شد
رزمایش فجر خودکفایی در مرودشت برگزار شد مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت از برگزاری رزمایش فجر خودکفایی درقالب فجر آفرینان عرصه کشاورزی و دامپروری در این شهرستان خبرداد و گفت در این رزمایش بالغ بر ۸۸۴۰ راس دام سبک و سنگین بر علیه تب برفکی و دو هزار قطعه طیور بر علیه بیماری نیوکاسل واکسینه شدند. به گزارش سلام مرودشت […]

مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت از برگزاری رزمایش فجر خودکفایی درقالب فجر آفرینان عرصه کشاورزی و دامپروری در این شهرستان خبرداد و گفت در این رزمایش بالغ بر ۸۸۴۰ راس دام سبک و سنگین بر علیه تب برفکی و دو هزار قطعه طیور بر علیه بیماری نیوکاسل واکسینه شدند.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه رزمایش فوق در روستای گرم آباد این شهرستان و در بازه زمانی هفدهم تا نوزدهم بهمن ماه اجرا شد، اظهار کرد: رزمایش فجرآفرینان با مشارکت  مربیان جهش تولید در مزارع تحت پوشش و اعزام کلینیک ها و تیم های دامپزشکی در مناطق هدف اجرایی شد.

محمودی با اشاره به اینکه علاوه بر واکسیناسیون دام و طیور مربیان جهش تولید نیز در این رزمایش فعالیت های ویژه ای داشتند، تصریح کرد: این مربیان با ارائه خدمات و توصیه های فنی و مشاوره ای با برگزاری  بیش از ده کلاس های آموزشی با موضوعات داشت محصولات شتوی، مبارزه با علف های هرز، مبارزه با  آفات و بیماری ها ، تغذیه و کالیبراسیون سم پاش ها به بهره برداران تحت پوشش در این رزمایش ایفای نقش کردند.

مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان مرودشت، ابراز کرد: حضور مربیان با رویکرد داشت محصولات راهبردی با نظارت بر محصولات شتوی از جمله  گندم و کلزا و ثبت اطلاعات زارعی بهره برداران در سامانه رصد امنیت غذایی و احصا موانع و نیازهای بهره برداران از دیگر اقدامات مربیان جهش تولید بود.

محمودی افزود:رزمایش فجر آفرینان با مشارکت ادارات جهاد کشاورزی، دامپزشکی، دفاتر نظلام مهندسی کشاورزی  و منابع طبیعی  و امور عشایر اجرایی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار