تاریخ انتشار: یکشنبه 23 بهمن 1401 | 11:11 ق.ظ
دو نمایشگاه توانمندی زنان روستایی در مرودشت گشایش یافت
دو نمایشگاه توانمندی زنان روستایی در مرودشت گشایش یافت  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از افتتاح دو نمایشگاه دستاوردهای صندوق خرد زنان روستایی در بخش درودزن و نقش رستم در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: در این نمایشگاه انواع محصولات محلی شامل انواع لبنیات، ترشیجات و […]

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از افتتاح دو نمایشگاه دستاوردهای صندوق خرد زنان روستایی در بخش درودزن و نقش رستم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: در این نمایشگاه انواع محصولات محلی شامل انواع لبنیات، ترشیجات و شوریجات، سبزی های خشک، انواع دمنوش ها، صنایع دستی، گلیم و غیره به علاقمندان عرضه می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه این نمایشگاه ها فرصتی است تا بانوان روستایی ایده های جدید و خلاقیت های خود را در معرض دید عموم قرار دهند، تصریح کرد: توسعه پایدار روستایی و برجسته نمودن نقش سازنده زنان روستایی در تولید و امنیت غذایی کشور در این نمایشگاه ها دنبال می شود.

امیریان هدف از برپایی این نمایشگاه را شناسایی و معرفی توانمندی های زنان، رشد و بهبود کمی و کیفی محصولات تولیدی و آشنایی تولید کنندگان با روش های مختلف بازاریابی برشمرد.
این نمایشگاه با تلاش اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان و مراکز جهاد کشاورزی درودزن و نقش رستم برگزار شده است و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار