تاریخ انتشار: یکشنبه 23 بهمن 1401 | 11:08 ق.ظ
یک کانال انتقال آب کشاورزی در مرودشت افتتاح شد
یک کانال انتقال آب کشاورزی در مرودشت افتتاح شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از بهره برداری یک کانال انتقال آب کشاورزی در روستای مائین ابرج از توابع این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با بیان اینکه این کانال به طول ۷۵۲ متر و از نوع بتنی ذوزنقه ای […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از بهره برداری یک کانال انتقال آب کشاورزی در روستای مائین ابرج از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با بیان اینکه این کانال به طول ۷۵۲ متر و از نوع بتنی ذوزنقه ای است، اظهار کرد:  برای اجرای کانال مذکور ۷ میلیارد و ۶۷۵  میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این کانال ها ظرفیت انتقال ۲۵۰ لیتر بر ثانیه آب را دارا بوده و ۲۲ نفر بهره بردار با ۷۰هکتار زمین زراعی از آن بهره مند می شوند.

به گفته وی؛ صرفه جویی در مصرف آب مورد نیاز کشاورزی، جلوگیری از نفوذ آب به خاک، انتقال آب با حداقل تلفات، هدایت سریع آب به مزرعه و افزایش راندمان انتقال آب از مزایای اجرای کانال های بتنی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار