تاریخ انتشار: دوشنبه 2 خرداد 1401 | 12:02 ب.ظ
۱۰۰تن شکر بین زنبورداران مرودشت توزیع شد
۱۰۰تن شکر بین زنبورداران مرودشت توزیع شد مدیر عامل تعاونی زنبورداران شهرستان مرودشت از توزیع یکصد تن شکر اعتباری، حمایتی و آزاد در سال گذشته در بین زنبورداران این شهرستان خبر داد. خبرنگار: علیرضا شریفی به گزارش سلام مرودشت ، بیژن همت زاده اظهار کرد: از این میزان شکر ده تن به صورت اعتباری ۹ ماهه و بانرخ ۱۵ هزار و صد […]

مدیر عامل تعاونی زنبورداران شهرستان مرودشت از توزیع یکصد تن شکر اعتباری، حمایتی و آزاد در سال گذشته در بین زنبورداران این شهرستان خبر داد.

خبرنگار: علیرضا شریفی به گزارش سلام مرودشت ، بیژن همت زاده اظهار کرد: از این میزان شکر ده تن به صورت اعتباری ۹ ماهه و بانرخ ۱۵ هزار و صد تومان و ۶۵ تن به صورت حمایتی با نرخ ۱۳ هزار و صد تومان و ۲۵ تن شکر نیز آزاد و بانرخ ۱۵ هزار و ۳۰۰ بود که بین زنبور تهیه و در اختیار زنبورداران قرار گرفته است.

همت زاده، با بیان اینکه این میزان شکر به عنوان تغذیه تکمیلی در بین صد زنبوردار توزیع شده است، تصریح کرد: توزیع شکر تنها در بین زنبوردارانی که شناسنامه زنبور داری دارند صورت گرفته است.

این کارشناس اضافه کرد: در شرایط کنونی نیز از اتحادیه سراسری زنبورداران پیگیر تامین شکر یارانه ای برای زنبور داران هستیم.

وی هدف ازتامین شکر برای زنبور داران را کاهش هزینه‌های تولید، ایجاد اشتغال پایدار و رونق صنعت زنبورداری عنوان کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار