تاریخ انتشار: شنبه 24 اردیبهشت 1401 | 09:56 ق.ظ
بالغ بر ۲ میلیارد ریال یارانه نهال در مرودشت پرداخت شد
بالغ بر ۲ میلیارد ریال یارانه نهال در مرودشت پرداخت شد معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از پرداخت ۲میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال یارانه نهال به باغداران در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: یارانه مذکور به منظور احداث یک هکتار باغ الگویی پسته، دو هکتار […]

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از پرداخت ۲میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال یارانه نهال به باغداران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد: یارانه مذکور به منظور احداث یک هکتار باغ الگویی پسته، دو هکتار باغ سازگاری پسته ، نیم هکتار گلخانه لیمو استفاده شده است.

او بیان کرد: یارانه نهال  علاوه  بر ایجاد باغ های پسته به منظور خرید ۳۰ هزار پیوندک برای توسعه ارقام گردوی  چندلر و ۳۷ باغدار برای توسعه کشت درختان کم آب برنیز به بهره برداران پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه یارانه نهال تنها ۵۰ درصد هزینه را شامل می‌شود، افزود: بهره برداران برای بهره مندی از مزایایی یارانه نهال، باید از نهالستان های معتبر و دارای مجوز و زیر نظر جهاد کشاورزی خرید کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت هدف از پرداخت یارانه نهال را حمایت از باغداران، احداث باغ های سالم و مکانیزه و توسعه اصولی باغ ها عنوان کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار