تاریخ انتشار: یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 | 10:12 ق.ظ
جذب بالغ بر ۲۲۴ هزار میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در مرودشت
جذب بالغ بر ۲۲۴ هزار میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در مرودشت مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از جذب ۲۲۴ هزار و ۷۳۷ میلیون ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در سال ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، بیژن دهقان اظهار کرد:  با جذب این تسهیلات ۹۲ دستگاه تراکتور ۱۲دستگاه […]

مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از جذب ۲۲۴ هزار و ۷۳۷ میلیون ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در سال ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، بیژن دهقان اظهار کرد:  با جذب این تسهیلات ۹۲ دستگاه تراکتور ۱۲دستگاه کمباین و ۴۴ عدد انواع ادوات و دنباله بند‌ها خریداری و به ناوگان مکانیزاسیون این شهرستان افزوده شده است.

 او بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و استقبال بهره برداران مبلغ جذب شده بیش از مبلغ تخصیصی است.

دهقان افزود: این اعتبارات ازطریق معرفی متقاضیان به بانک کشاورزی با بهره ۱۵ درصد از محل خط اعتباری مکانیزاسیون و از منابع داخلی بانک پرداخت شده است.

به گفته دهقان، منابع خط اعتباری با مدیریت بانک کشاورزی برای تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی به منظور ارتقاء ضریب مکانیزاسیون ادوات کشاورزی و افزایش درجه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شده است.

این کارشناس اضافه کرد: ارتقاء ضریب و درجه مکانیزاسیون بخش کشاورزی علاوه بر کاهش هزینه تولید و اقتصادی کردن کشاورزی باعث افزایش تولید و بهره‌وری کشاورزی، انجام به موقع عملیات کشاورزی و تسریع در مراحل کشاورزی و پایین آمدن هزینه کارگری می‌شود.

سرپمسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت یادآور شد: این شهرستان با تعداد ۵۲۶۰ دستگاه تراکتور، (۱۷ درصد تراکتور‌های فارس) و ۱۸۰۰ دستگاه کمباین (۵۱ درصد کمباین استان فارس) بیشترین ضریب مکانیزاسیون در فارس را داراست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار