تاریخ انتشار: دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 | 12:26 ب.ظ
فارس پیشرو در صدور حواله الکترونیکی، سامانه پایش مواد کودی
فارس پیشرو در صدور حواله الکترونیکی، سامانه پایش مواد کودی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس گفت این استان با صدور بیش از ۲۱۳ هزار حواله الکترونیکی تاکنون از استان‌های پیشرو در صدور حواله الکترونیکی از طریق سامانه پایش مواد کودی است.

به گزارش سلام مرودشت، حمید ابراهیمی زاده گفت: استان فارس با صدور بیش از ۲۱۳ هزار حواله الکترونیکی تاکنون از استان‌های پیشرو در صدور حواله الکترونیکی از طریق سامانه پایش مواد کودی است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس اظهار داشت: برای تحقق بخشنامه سراسری وزارت جهاد کشاورزی در خصوص بکارگیری سامانه پایش مواد کودی و لزوم صدور حواله الکترونیک برای تحویل کود‌های یارانه‌ای به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی، استان فارس با صدور بیش از ۲۱۳ هزار حواله الکترونیکی تاکنون از استان‌های پیشرو در صدور حواله الکترونیکی از طریق سامانه پایش مواد کودی است.

وی افزود: منبع اولیه اطلاعات سامانه فوق، مشخصات کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی برگرفته از سامانه پهنه بندی است.

او گفت: سامانه پایش از نیمه دوم سال گذشته اجرایی شده و تاکنون افزون بر ۱۰۰ هزارتن کود در قالب سامانه مذکور در استان توزیع شده است.

به گفته ابراهیمی زاده، همچنین برای اجرای طرح کشت قراردادی گندم آبی سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ کود‌های شیمیایی مورد نیاز اجرای طرح در ۰، ۰۰، ۳۵هکتار به میزان ۱۵۷۰۰ تن کودتوسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس تأمین و توزیع شده است.

او گفت: کود‌های شیمیایی از انواع ازته، فسفاته و پتاسه در قالب طرح مذکور بصورت اعتباری در اختیار کشاورزان و بهره برداران قرار گرفته تا پس از برداشت محصول تسویه حساب شود.

برچسب‌ها:
آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار