تاریخ انتشار: سه شنبه 16 فروردین 1401 | 11:49 ق.ظ
توقف ۵۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت
توقف ۵۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از شناسایی و توقف ۵۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز به مساحت هفت هزار و ۸۳۹ متر مربع در ایام نوروز ۱۴۰۱ در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد:  این تغییر کاربری […]

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از شناسایی و توقف ۵۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز به مساحت هفت هزار و ۸۳۹ متر مربع در ایام نوروز ۱۴۰۱ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان اظهار کرد:  این تغییر کاربری ها که شامل دیوارکشی، فنس کشی، احداث بنا، فنداسیون و احداث استخر بود، از تاریخ بیست و نهم اسفند ۱۴۰۰ تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ شناسایی شده اند.  

امیریان با بیان اینکه تغییر کاربری های فوق توسط ۱۶ تیم متشکل از کارشناسان اداره امور اراضی و کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی  شناسایی شده اند، تصریح کرد: این عملیات های غیرمجاز با اخطار کتبی متوقف شده اند و پرونده متخلفان به منظور طی مراحل قانونی و ارجاع به مراجع قضایی تنظیم شده است.

وی با اشاره به حضور مستمر تیم های گشت اداره امور اراضی در ایام تعطیل اشاره کرد و افزود: اقدامات آنی و حضور به موقع کارشناسان و تیم های گشت اداره امور اراضی، کاهش چشمگیر تغییر کاربری در این ایام را در بر داشته است.

امیریان با تاکید بر اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها یادآور شد: هر گونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی و ساخت و ساز در مزارع و باغ‌ها بدون مجوز جهاد کشاورزی ممنوع است و با متخلفان، مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار