تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 | 10:11 ق.ظ
بیهوش کردن افراد و سرقت منزل با ترفند فروش پتو و پارچه صحت ندارد
بیهوش کردن افراد و سرقت منزل با ترفند فروش پتو و پارچه صحت ندارد رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس کلیپ صوتی و متن منتشر شده در بین شهروندان تعدادی از شهرستان های استان مبنی بر بیهوش کردن افراد در منزل و سرقت اشیاء و لوازم مسکونی صحت ندارد و کذب محض است.

به گزارش سلام مرودشت به نقل از سرهنگ “حمید افرامن” بیان کرد: در پی انتشار کلیپ صوتی و خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه افرادی به بهانه فروش پتو یا پارچه و متر کردن قواره پارچه ها وارد منزل شهروندان می شوند و پس از آن با بیهوش کردن صاحب خانه اقدام به سرقت اشیاء کم حجم و با ارزش می کنند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او افزود: در بررسی های تخصصی و استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که چنین اخباری صحت ندارد و کذب است.
سرهنگ “افرامن” با بیان اینکه شهروندان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار صحیح را از سایت های مجاز و معتبر دنبال کنند، به مردم شریف استان فارس توصیه کرد به افراد ناشناس، غریبه و مشکوک که به  عنوان دوره گرد  اقدام به فروش کالا می کنند اعتماد نکرده و تحت هیچ شرایط  و بهانه ای آنان را  به منزل خود راه ندهند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده افراد یا خودروهای ناشناس و مشکوک که در اطراف منزل یا محل کسب آنان پرسه می زنند ضمن ثبت مشخصات ظاهری فرد و خودرو، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار