تاریخ انتشار: سه شنبه 30 آذر 1400 | 11:40 ق.ظ
«راضِ بابا» خاطرات شهیده راضیه کشاورز از شهدای مرودشتی چاپ شد
«راضِ بابا» خاطرات شهیده راضیه کشاورز از شهدای مرودشتی چاپ شد راضیه ۱۱شهریور۱۳۷۱ در مرودشت  به دنیا آمد و تا قبل از ۱۶ سالگی‌اش موقعیت‌های چشمگیری را در زمینه ورزش کاراته، مسابقات قرآن و درس و تحصیل کسب کرد.

به گزارش سلام مرودشت به نقل از  ایسنا،  کتاب «راضِ بابا» روایتگر زندگی و خاطرات شهیده راضیه کشاورز  است. راضیه ۱۱شهریور۱۳۷۱ در مرودشت شیراز به دنیا آمد و تا قبل از ۱۶ سالگی‌اش موقعیت‌های چشمگیری را در زمینه ورزش کاراته، مسابقات قرآن و درس و تحصیل کسب کرد.

دختری که تمام تلاشش را به کار می‌بندد تا در زندگی اول باشد. در شانزدهمین بهار عمرش حادثه‌ای رخ می‌دهد و او را در رسیدن به خواسته‌اش کمک می‌کند؛ بر اثر انفجار بمب در حسینیه کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز توسط عوامل تروریستی وابسته به غرب، بعد از تحمل ۱۸ روز درد و رنج ناشی از جراحت، شهید می شود.

در بخشی از ای ناثر می‌خوانیم:«یک‌دفعه در خود فرو رفت انگار می‌خواست حرفی را به زبان بیاورد. نگاه مختصری به من کرد و گفت: «مامان، من یه آرزویی دارم.دعا می‌کنین برآورده بشه؟» التماس دعایش، هنگام تحویل سال از یادم نرفته بود. خندان پرسیدم: «دختر من چه آرزویی داره؟» از پنجره آشپزخانه، بیرون را نگاه کرد. «مامان، دعا کنین بشم جراح قلب و خدا یه مطبی بهم بده که پنجره‌ش رو به کعبه باز بشه.»

کتاب «راضِ بابا» از سوی انتشارات شهید کاظمی در ۱۲۰ صفحه به چاپ رسیده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار