تاریخ انتشار: دوشنبه 29 آذر 1400 | 08:38 ق.ظ
تسهیلات ۴ درصدی توسعه گیاهان دارویی در مرودشت اعلام شد
تسهیلات ۴ درصدی توسعه گیاهان دارویی در مرودشت اعلام شد مسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، از آغاز پرداخت تسهیلات فنی اعتباری توسعه گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد.به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، سمیه کارگر اظهار کرد: این تسهیلات شامل تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش است و به گیاهان […]


مسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، از آغاز پرداخت تسهیلات فنی اعتباری توسعه گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، سمیه کارگر اظهار کرد: این تسهیلات شامل تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش است و به گیاهان دارویی آبی و دیم یک ساله و چند ساله تعلق می گیرد.
او با بیان اینکه طرف قرارداد صندوق کارآفرینی است، اظهار کرد: این تسهیلات با دوسال تنفس و پس از آن به مدت سه سال تقسیط پرداخت می شود.
به گفته کارگر؛ سند زمین، پروانه چاه، شناسنامه، کارت ملی و طرح توجیهی مطابق دستورالعمل، پروانه چاه معتبر شرایط سنی زیر شصت سال و بیمه نداشتن متقاضی در تامین اجتماعی هم مد نظر است.
این کارشناس تصریح کرد: متقاضیان به منظور دریافت تسهیلات پس از در نظر گرفتن طرح مورد نظر در مرحله نخست به سامانه سیتا به آدرس https://cita.maj.ir مراجعه کنند و پس از ارجاع طرح به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به منظور پیگیری به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار