تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آبان 1400 | 13:01 ب.ظ
برگزاری ۵۵ کارگاه آموزشی کشاورزی در حومه مرودشت
برگزاری ۵۵ کارگاه آموزشی کشاورزی در حومه مرودشت مسئول آموزش و ترویج مرکز جهاد کشاورزی حومه مرودشت از برگزاری ۵۵ دوره آموزشی ترویجی در ۶ ماهه اول سال جاری ویژه بهره برداران در حومه این شهرستان خبر داد.به گزارش سلام مرودشت و به نقل ازروابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، زهرا اورنگی با بیان اینکه در این کارگا ه […]

مسئول آموزش و ترویج مرکز جهاد کشاورزی حومه مرودشت از برگزاری ۵۵ دوره آموزشی ترویجی در ۶ ماهه اول سال جاری ویژه بهره برداران در حومه این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت و به نقل ازروابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، زهرا اورنگی با بیان اینکه در این کارگا ه ها و دوره آموزشی  بیش از ۱۰۶۱ نفر روز آموزش دیده اند، اظهار کرد: از تعداد ۵۵ آموزش ترویجی که در مرکز برگزار شده است،  تعداد ۵۱ مورد مربوط  به کلاس و کارگاه آموزشی یک روزه و چهار مورد دوره آموزشی های مختلف بود که  نسبت به اولویت و متناسب با هرفصل  برگزار شده است.
اورنگی افزود: این آموزش ها درزمینه های مختلف زراعت، حفظ نباتات، امور دام، آب و خاک، اشتغال زنان روستایی، مکانیزاسیون و طرح و برنامه برگزار شده است.
 مسئول ترویج مرکز جهاد کشاورزی حومه، هدف ازبرگزاری این دوره های آموزشی را افزایش سطح اطلاعات بهره بردارن و آشنایی آنان با اصول و فن آوری های روز به منظور تولید وسود بیشتر اعلام کرد.
اورنگی با اشاره به اینکه بخش ترویج  کشاورزی با استفاده ازطرح ها وتکنیک های مختلف دانش و فن آوری های نوین را به کشاورزان منتقل می کند، ابراز کرد: این طرح ها و تکنیک ها شامل برگزاری کلاس آموزشی، کارگاههای آموزشی ، مزارع نمایشی، سایتهای الگویی و کانونهای یادگیری است.
 مسئول ترویج مرکزحومه با اشاره به راه اندازی و اجرایی شدن  ۲ سایت الگویی ترویجی در حومه این شهرستان تصریح کرد: هدف ازراه اندازی سایت های الگویی ترویجی، انتقال دانش فنی و یافته های تحقیقاتی ازطریق کشاورزان پیشرو و نمونه به سایر بهره برداران است.
وی، توانمند سازی تولیدکنندگان در مدیریت علمی تولید و بهبود رفتار حرفه ای آنان به منظور افزایش بهره وری از منابع تولید محصولات کشاورزی را از اهداف دیگر سایت ها بیان کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار