تاریخ انتشار: دوشنبه 24 آبان 1400 | 21:16 ب.ظ
ارسال دومین محموله امدادی هلال احمر شهرستان مرودشت به مناطق زلزله زده جنوب کشور+ گزارش تصویری
ارسال دومین محموله امدادی هلال احمر شهرستان مرودشت به مناطق زلزله زده جنوب کشور+ گزارش تصویری رئیس جمعیت هلال احمر مرودشت از ارسال اقلام امدادی به مناطق زلزله زده جنوب کشور خبر داد. به گزارش سلام مرودشت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت،محمد رفیعی اظهار کرد : در پی وقوع دو زمین لرزه ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری در منطقه فین استان هرمزگان و با اعلام وضعیت قرمز […]

رئیس جمعیت هلال احمر مرودشت از ارسال اقلام امدادی به مناطق زلزله زده جنوب کشور خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت،محمد رفیعی اظهار کرد : در پی وقوع دو زمین لرزه ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری در منطقه فین استان هرمزگان و با اعلام وضعیت قرمز امدادی از سوی جمعیت هلال احمر استان فارس ، بلافاصله نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت با حالت آماده باش صد در صدی در آمدند.

رئیس جمعیت هلال احمر مرودشت ادامه داد : این جمعیت با مشارکت انجمن صنفی ۴۰۰ دستگاه چادر امدادی و ۳۰۰ تخته موکت را با سه کامیون به مناطق زلزله زده جنوب کشور ارسال کرد.

محمد رفیعی افزود: تیم های تخصصی _ عملیاتی اسکان اضطراری و بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت آمادگی لازم را برای اعزام به مناطق را دارا هستند که در صورت لزوم و درخواست نیرو از این شهرستان ، اعزام این نجاتگران صورت خواهد پذیرفت.

رییس جمعیت هلال احمر مرودشت در پایان از همکاری ستاد مدیریت بحران شهرستان ، انجمن صنفی کامیون داران و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار