تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1400 | 12:26 ب.ظ
آغاز طرح ضربت پایش واکسیناسیون اصناف در شهرستان مرودشت
آغاز طرح ضربت پایش واکسیناسیون اصناف در شهرستان مرودشت در بازدید مشترک طرح ضربت واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ در مرودشت، از اصناف پیرامون لزوم تزریق واکسن کارکنان پایش به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، رییس این شبکه با اعلام این خبر گفت: در این بازدید مشترک که با حضور رییس و بازرسان شبکه بهداشت و درمان، اداره […]

در بازدید مشترک طرح ضربت واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ در مرودشت، از اصناف پیرامون لزوم تزریق واکسن کارکنان پایش به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، رییس این شبکه با اعلام این خبر گفت: در این بازدید مشترک که با حضور رییس و بازرسان شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان مرودشت انجام شد؛ با توجه به اهمیت لزوم واکسیناسیون افراد شاغل در صنوف به دلیل ارتباط این قشر با عموم مردم، با توصیه به تزریق هر دو نوبت واکسن کرونا پایش به عمل آمد.

دبیر ستاد کرونا شهرستان مرودشت با تاکید بر این موضوع که تنها راه رهایی از این بیماری واکسیناسیون است، افزود: با توجه به مصوبه ستاد کرونا شهرستان مبنی بر لزوم واکسیناسیون تمام اصناف و کارمندان ادارات بخش دولتی و خصوصی و ارائه کارت واکسن در زمان حضور در محل کار، از تمام این افراد درخواست کرد با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن کرونای خود اقدام کنند. قابل ذکر است از فعالیت اصنافی که نسبت به تزریق واکسن کرونا سهل انگاری کنند جلوگیری به عمل می آید.

دکتر روح اله کریمی با اشاره به نقش مهم اصناف به عنوان سفیران سلامت، تصریح کرد: از زمان همه گیری بیماری کرونا و تعطیلی های کرونایی با توجه به وضعیت بیماری در شهرستان، اصناف بیشترین ضرر را متحمل شدند؛ بنابراین از خانواده بزرگ اصناف انتظار داریم مانند همیشه یار مجموعه بهداشت و درمان بوده و با تزریق هر دو نوبت واکسن کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک، خانواده، اطرافیان و مشتریان خود را نیز دعوت به واکسیناسیون کنند تا بتوانیم هرچه سریعتر به پوشش مطلوب واکسیناسیون کرونا در شهرستان برسیم و روزهای تلخ موج های کرونا تکرار نگردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار