تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1400 | 12:11 ب.ظ
برگزاری نشست هماهنگی بازگشایی مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان مرودشت
برگزاری نشست هماهنگی بازگشایی مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان مرودشت با توجه به اعلام شروع کلاس های دوره متوسطه دوم به صورت حضوری از ۱۵ آبان ماه، نشست هماهنگی بازگشایی مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان مرودشت با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان و ارایه شیوه نامه های بازگشایی توسط ایشان به مدیران برگزار شد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی […]

با توجه به اعلام شروع کلاس های دوره متوسطه دوم به صورت حضوری از ۱۵ آبان ماه، نشست هماهنگی بازگشایی مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان مرودشت با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان و ارایه شیوه نامه های بازگشایی توسط ایشان به مدیران برگزار شد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، رییس این شبکه در این نشست گفت: با آغاز همه گیری بیماری کرونا شهرستان مرودشت نیز مانند دیگر نقاط جهان درگیر این بیماری شد. در دورانی که هنوز واکسن کووید ۱۹ ساخته نشده بود ما شاهد ۲۵ فوت در یک روز پاییز در مرودشت بودیم. در آن زمان آرزو میکردیم که هرچه سریعتر دسترسی به واکسن صورت گیرد. پس از ساخت واکسن و در دسترس قرار گرفتن آن، مجموعه بهداشت و درمان با استفاده از تمام نیروهای خود شروع به واکسیناسیون شهروندان نمودیم و تا این زمان به صورت تقریبی ۸۰ درصد در شهر و ۹۰ درصد در روستاهای شهرستان مرودشت در نوبت اول واکسینه شده اند.

دکتر روح اله کریمی با اشاره به این موضوع که تعداد ۳۰ هزار نفر در دریافت نوبت دوم خود در مرودشت تاخیر دارند، افزود: نکته نگران کننده در واکسیناسیون دانش آموزان، تاخیر ۳۴۰۰ نفر در تزریق نوبت دوم واکسن کرونا می باشد. مدیران مدارس به عنوان سفیران سلامت با ارائه توصیه های لازم، مردم را تشویق به دریافت واکسن کرونای خود کنند تا با پوشش همگانی در نوبت دوم با آمار بیش از ۸۰ درصد بتوانیم از سد این بیماری عبور کنیم.

دکتر کریمی با تشریح راهکارهای بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا در مدارس، بیان کرد: در مدارس نشست های آموزشی پیشگیری از کرونا با تشکیل کمیته سلامت و همراهی مربیان بهداشتی برگزار شود و استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به دانش آموزان گوشزد شود. قبل از آغاز و پس از پایان کلاس های روزانه گندزدایی سطوح انجام و تهویه مناسب در کلاس ها رعایت گردد و از ورود دانش آموزان دارای علائم بیماری خودداری شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار