تاریخ انتشار: دوشنبه 29 شهریور 1400 | 21:32 ب.ظ
برداشت “به ” در مرودشت آغاز شد
برداشت “به ” در مرودشت آغاز شد معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: برداشت “به” در این شهرستان از اواخر شهریور آغاز و تا آبانماه ادامه دارد.به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: پیش بینی می شود، بیش از ۶۰۰ تن “به ” از ۲۲ هکتار باغ مثمر تولید و روانه بازار مصرف شود.به گفته همتی؛ محصول تولیدی […]


معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: برداشت “به” در این شهرستان از اواخر شهریور آغاز و تا آبانماه ادامه دارد.
به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: پیش بینی می شود، بیش از ۶۰۰ تن “به ” از ۲۲ هکتار باغ مثمر تولید و روانه بازار مصرف شود.
به گفته همتی؛ محصول تولیدی علاوه بر تامین نیاز شهرستان به مرکز استان و شهرستان های همجوار نیز ارسال می شود.
او با اشاره به اینکه اغلب باغ های “به” در بخش کامفیروز قرار دارد، افزود: محصول تولید شده در این منطقه به لحاظ کیفیت و عطر و طعم از جایگاه ویژه ای در استان برخوردار است و همین امر توجه خریداران را به خود جلب کرده است.
همتی بیان کرد: ارقام محلی در باغ های قدیمی و ارقام اصفهانی در باغ های جدید عمده ارقام موجود در باغ های این منطقه است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت یادآور شد: برداشت این محصول به دلیل مصادف شدن با فصل پاییز و شرایط مناسب، زمینه اشتغال کارگران فصلی زیادی را فراهم می کند./روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار