تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 شهریور 1400 | 12:03 ب.ظ
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت اصحاب فرهنگ و هنر را به نذر سلامت دعوت کرد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت اصحاب فرهنگ و هنر را به نذر سلامت دعوت کرد به گزارش سلام مرودشت به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ مهدی رنجبر رئیس این اداره ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و قبولی عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان، اصحاب فرهنگ و هنر و عموم مردم شهرستان را به اهداء نذورات به حوزه سلامت دعوت کرد. مهدی رنجبر […]

به گزارش سلام مرودشت به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ مهدی رنجبر رئیس این اداره ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و قبولی عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان، اصحاب فرهنگ و هنر و عموم مردم شهرستان را به اهداء نذورات به حوزه سلامت دعوت کرد.
مهدی رنجبر ضمن آرزوی سلامت برای عموم مردم و بیماران کرونایی یکی از بهترین و ضروری‌ترین موضوع امروز جامعه را نذر در مباحث پزشکی، سلامت مردم و به خصوص دفع ویروس کرونا دانست و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر و سایر هموطنان در ایام محرم و صفر می توانند نذورات خود را به حوزه سلامت شهر خود اختصاص دهند.
ایشان افزود: در این روزهای سخت که آحاد مردم با بیماری منحوس کرونا مبارزه می کنند بسیاری از بیماران کرونایی نیازمند کمک و یاری دارند که وظیفه همه ماست که بتوانیم بخشی از نیاز آنان را مرتفع سازیم.
ایشان ضمن قدردانی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گفت: در روزهای گذشته کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان طی چندین مرحله بسته های کمک معیشتی و بسته های غذایی را قبل از محرم و در ایام دهه عاشورا در بین اقشار کم درآمد و بیماران کرونایی توزیع نموده اند که این کمک ها در این ایام نیز ادامه خواهد داشت.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان از اصحاب فرهنگ و هنر، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و آحاد مردم خواست امسال در کنار نذورات رایج با برپایی ایستگاههای سلامت به توزیع ماسک و اقلام بهداشتی پرداخته و نذر در حوزه سلامت را نیز در سبد خیرخواهی خود قرار دهند.
وی گفت: مصادف با ایام محرم و صفر یکی از برنامه های این اداره دعوت از اصحاب فرهنگ و هنر جهت نذر خون می باشد که با حضور هنرمندان و فرهنگوران این برنامه را در این ایام انجام خواهد شد.
وی از هنرمندان و فرهنگوران خواست با نذر آثار هنری خود بخشی از نیازهای بیماران کرونایی را مرتفع سازند و با تولید آثار هنری در حوزه های مختلف در این روزهای سخت کمک رسان حوزه سلامت بوده و با ایجاد فضای شاد و مفرح بخشی از سختی های این ایام را کاسته و به امیدبخشی جامعه کمک نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار